אנליטיקה מתקדמת

בשונה משיטות הפרסום המסורתיות שכללו, בין היתר את הרדיו, הטלוויזיה והעיתון, בהן שיטת המדידה של אפקטיביות הפרסום הייתה מאוד מוגבלת, בעידן הNew-Media יש שליטה מלאה על הנתונים בכל רגע נתון. המפרסם יכול לדעת באופן מדויק את כל הנתונים לגבי פרסומו- החל מגודל החשיפה ועד טווח הגילאים האפקטיבי ביותר, באילו שעות המסר מקבל את החשיפה הגבוהה ביותר ועוד.

למה צריך דוחות של אנליטיקה מתקדמת?

הכלי האנליסטי נותן יתרון מובהק של “טיוב” הקמפיין (שיפור הביצועים). בעזרת הנתונים המיידים ניתן לכוון את הקמפיין להשגת תנועות ותוצאות טובות וזולות יותר.

בדומה לכל דבר שהוא טוב מידי, גם כאן צריך לשים לב ולהיזהר שכן עודף מידע עלול לבלבל אותנו. יש לשים לב שניתוח של קמפיין א’ לעולם לא יהיה זהה לניתוח של קמפיין ב’ ובשביל זה אנחנו כאן. חברת אבי סנטו ניו מדיה לעסקים יודעת לקרוא ולהציג ללקוחותיה את הנתונים הרלוונטים עבורו בצורה מושלמת וכך מטייבת את המשך עבודתו בצורה הנכונה ביותר.

לקוחות ממליצים

טופס יצירת קשר

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

נושא

ההודעה שלך