שבוע טוב  חברים יקרים, הגענו לשבוע השני של חודש מרץ המאופיין בתקופת המעבר בין שעון החורף לשעון הקיץ, המון פוסטים ותוכן בנושא פורים וקריצה קטנה על פסח הקרב ובא.

מתחקיר עומק שעשיתי, מעבר לפורים אין לנו השבוע נקודת ציון כוללת אליה ניתן יהיה להתייחס  בצורה ספציפית. יחד עם זאת, תוכן הוא בדיוק כמו חמצן: יש ממנו המון ולעולם לא נגמר! כל מה שצריך זה פשוט לפתוח את הראש. אני כאן על מנת לעזור לכם לייצר תכנים שיסייעו לכם להעשיר את הדף העסקי שלכם בפייסבוק, בקבוצת הפייסבוק, בלינקדאין ובשאר המדיות החברתיות.

בואו נתחיל:

“האתגר”

אחד הדברים המדבקים והכייפים שניתן לעשות ברשת הוא לתת אתגר לקהל הגולשים שלכם. זה נותן להם מסגרת, מעניק להם מוטיבציה פנימית וחיצונית והכי חשוב הופך אותם  להיות השגרירים של  העסק שלכם.

רוצים כמה דוגמאות?  הנה:

– אתגר הכתיבה:  “שלחו לי מדי יום ראשון את הפוסט הכי מרתק שקראתם ונמקו מדוע בחרתם בו”.

– אתגר שיווק בוידאו: “צלמו אחת לשבוע סרטון בו אתם משווקים את העסק שלכם בצורה  מקורית    ויצירתית”.

– אתגר נוכחות באימוני כושר וכדומה.

 

 “עזרו לי לפתור דילמה”

קהל האוהדים שלכם ישמח לתת לכם עזרה בפתירת דילמה המקשה עליכם.

דוגמאות:

– “מה הכי כדי לתת ללקוחות שלי לכבוד החג.”

–  “אשמח לקבל את דעתכם על מאמר שכתבתי”

– “עצבנו את המשרד בצורה חדשה. מה דעתכם? ”

 

  “מעוררי השראה  מקבילים”

אחד הדברים היפים אותם אתם יכולים לכתוב הוא פוסט על אנשים מעוררי השראה. כאלה שהמוצרים והשירותים שלהם משלימים את  מה שאתם עושים. גם  תצטיירו כבעלי עסקים  מפרגנים וגם  תתצטיירו כאנשי מקצוע המשתמשים מוצרים ושירותים נוספים המסייעים לכם להיות מקצועיים יותר ואמינים יותר.

דוגמאות: 

– “קבלו את עשרת  חשבונות האינסטגרם איתם אני עובד על מנת לתת ללקוחות שלי רפרנסים לעיצוב שיער.”

– “חשבון האינסטגרם הזה עוזר לי תמיד לקבל השראה עבורי ועבור  הלקוחות שלי”.

 “סיכום חג הפורים”

שוחחנו על כך גם במאמרים קודמים שלי. נסו לייצר פוסטים מיוחדים המסכמים את חג הפורים בעסק שלכם. סרטון, סטורי מצחיק, קליפ טיקטוק מיוחד. רגע לפני זכרו הלקוחות שלכם גולשים בעוד אלפי עמודי פייסבוק, אינסטגרם וכדומה, אז נסו להיות מקוריים ושונים.

 “שעון הקיץ מתקרב…” 

ב27.3 נחליף את שעון החורף לשעון הקיץ וזו הזדמנות מצוינת לתוכן.

“ספרו לנו על  ההחלטות הכי גדולות אותן אתם הולכים לקחת בקיץ הקרוב.”

“השלימו את המשפט:  הקיץ בשבילי הוא……. ”

כמובן שחשוב מאוד ללוות את הפוסט עם תמונה גרפית מתאימה או סרטון.

 “סיכום רבעון”

אחד הדברים שאני מלמד בקורסים שלי  ובסדנאות האישיות זה לחגוג לעצמך ציוני דרך, ימי הולדת  וכל דבר גדול אחר שקורה לך באופן אישי ו/או בעסק.

סיכום הרבעון הראשון של 2020 זו הזדמנות נהדרת לעשות את זה כמו שצריך.

ספרו על ההצלחות ברבעון הזה-  למידה מכשלונות, הכרזה על צעד משמעותי לרבעון הבא  וכך  הלאה.

שיהיה המון בהצלחה ושבוע מצוין לכולנו.

אבי סנטו

אהבתם? שתפו