השבוע האחרון של פברואר מביא איתו שפע של אירועים ורעיונות איתם תוכלו לעבוד במסגרת ניהול התוכן בדף העסקי שלכם ושל הלקוחות שלכם.
בוא נצא לדרך:

פוסט יום המשפחה: יום המשפחה שיחול השבוע זאת הזדמנות מצוינת לתת ערך לקהל הלקוחות שלכם. מעבר לאזכור גנרי של יום זה, תוכלו בקלות לייצר תכנים ופוסטים מדליקים שימשכו את קהל האוהדים שלכם להישאר עוד כמה שניות בפיד
דוגמאות: תמונה של המשפחה המורחבת שלכם וסיפור אישי על מערכת היחסים שלכם עם אחד מבני המשפחה.
העברת סקר בין עובדי החברה ופרסום סרטון קצר או גלריית תמונות בסגנון של ” בשבילי משפחה זה…” העלאת תמונה של משפחה מפורסמת המעוררת אצלכם השראה וחיבור לסיבה בגללה זה קשור לעסק השירות או המותג שלכם.

פוסט שיתוף פעולה

הרשת מלאה בספקים, חברות ושירותים המהווים שירות משלים לעסק שלכם. יצירת קשר עם עסק כזה ויצירת שתפ נכון תאדיר מאוד את המיתוג שלכם ותיתן ללקוחות הפוטנציאלים וגם ללקוחות הקיימים תחושה מצוינת שאתם גדולים יותר ושיש לכם עוד דברים להציע. עצם הפרגון (במידה והוא נעשה בצורה נכונה) יציב אתכם במקום מעולה.
דוגמאות: חנות נעליים שעושה שיתוף פעולה עם חנות לבגדי ספורט.
קונדיטוריה הנמצאת בסמוך לחנות לתיקוני סלולאר יכולה להציע קפה ומאפה לכל מי שמגיע לחנות הסלולאר וממתין לתיקון.

פוסט המספר על זירת האינסטגרם שלכם ולא רק

לכל אחד מאיתנו כידוע יש יותר מזירה את איתה אנחנו משווקים. כל קהל אשר איתו אתם עובדים ברשת רואה אתכם בזמן מסוים בפלטפורמה ספציפית. כדאי מדי פעם לספר לקהל האוהדים שלכם בפייסבוק שיש לכם גם אינסטגרם או לקהל העוקבים שלכם באינסטגרם שפתחתם טיקטוק וכך הלאה. חשוב לציין שזה פוסט שמומלץ להעלות אחת לשלושה חודשים לא פחות מזה.

תוכן מקצועי בלעדי

המון עסקים ושירותים איתם אני עובד עובדים בגישת “ההסתרה” מה הכוונה? יש להם גישה שהם חייבים לשמור את כל התוכן שלהם והסודות המקצועיים קרוב קרוב אליהם והם לא משחררים לעולם מהידע, הטכנולוגיה, המתכון הסודי וכך הלאה.
ההמלצה שלי גם לאותם עסקים היא לתת ערך גדול מאוד אחת לכמה חודשים בהם הם למעשה
“מגלים” את מה שכל כך חשוב להם להסתיר… דוגמאות: מתכון סודי של עוגת הגבינה המפורסמת, מה באמת אנחנו עושים על מנת לתת לכם שירות מצוין, מהן המערכות המומלצות לעבודה על מנת שתקבלו תוצאות כמו שלנו וכדומה.

פנייה אל חכמת ההמונים

אחד הדברים שאני הכי אוהב לעשות זה להתייעץ עם הקהילה שלי, על תהליכי מיתוג ושינויים בעסק אותם אני עושה לעצמי וללקוחותיי במסגרת תוכניות הליווי שלי או השעורים הפרטיים.
לדוגמא: החלטתם להחליף לוגו? העלו את כל האופציות העומדות לרשותכם, מספרו אותן ותנו לקהל האוהדים שלכם להגיד ולתת לכם טיפ מה הלוגו הכי נכון. הפוסטים האלה בדרך כל מעלים מאוד את התגובתיות בדף, יוצרים שיח וחושפים אותו לעוד ימים רבים הרבה מעבר לפוסט אורגני. הגדילו ועשו ואפילו ממנו את הפוסט הזה אם אתם רואים שהוא מגיב כמו שצריך.
צילמתי לכם דוגמא מפוסט כזה שהעליתי בשבוע שעבר.

פורים בפתח אתם מוכנים?

פוסט נוסף שווה להעלות אותו לקראת יום חמישי הוא פוסט המכין את קהל האוהדים שלכם לשבוע פורים, שיחל לקראת סוף שבוע הבא. זה יכול להיות טיזר על פעילות מכירתית שאתם הולכים לערוך, הזמנה למסיבה שבה הקהילה שלכם מעורבת. ואפילו תמונה שלכם מחופשים מגיל 6 עם טיזר למה שהולך להיות

אהבתם? שתפו.
כתבתם פוסט המתבסס על הרעיונות שלי? אשמח לראות אותו
שיהיה בהצלחה
אבי.

יום ראשון- פוסט יום המשפחה.
יום שני- פוסט שיתוף פעולה.
יום שלישי- פוסט פרגון לזירה אחרת שלכם.
יום רביעי- פוסט תוכן מקצועי בלעדי.
יום חמישי – פוסט פנייה אל חכמת המונים.
יום שישי- פוסט הכנה לפורים.

רעיונות נוספים לפוסטים חודש ינואר א ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש ינואר ב ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש פברואר ולא רק.
רעיונות לפוסטים לחודש פברואר ולא רק

אהבתם? שתפו