חמישי שמח חברים יקרים.
אז אחרי שפתחתי בקול תרועה את פרויקט 365 פוסטים.
אנחנו נכנסים מיד לחודש פברואר. חודש המאופיין כולו בניחוחות המבצעים של סוף עונת החורף,באירועים מרכזיים שלא ניתן יהיה להתעלם מהם בשיווק במדיה החברתית כגון: יום המשפחה,חג האהבה ופרומואים לחג הפורים.
להשבוע הזה הכנתי לכם 6 רעיונות היכולים לשמש אותכם בעסק.
בכתיבת פוסטים שיווקים לפייסבוק של העסק שלכם, בציון האירועים בסטורי ובאינסטגרם של החברה אותה אתה מייצגים וכמובן גם ביוטיוב.

1. הכירו את – הזווית האחרת.
מאוד מקובל לכתוב ולהעלות פוסטים המציגים את הפרסונות בארגון ובעסק.
זה משעמם, לקוני ובגדול – בלתי ניתן לעניין, מה כן ניתן לעשות. את אותו הדבר אבל בדרך מיוחדת. הציעו למנכ”ל החברה או לבעלי העניין לספר על התחביבים שלהם, על דברים שהם עושים מחוץ לגבולות השירות או המוצר אותו אתם מייצגים. הפכו את סיפור הנעים להכיר לשונה.
דוגמאות:
מנכ”ל של חנויות נוחות- יכול לצלם וידאו בו הוא מעניק טיפים לניצחון בשש בש. סמנכ”ל כספים בארגון- יכול לתת טיפים כלכליים לניהול כלכלת המשפחה -גם במידה והעסק שלכם בכלל לא קושר לנושא הזה.
הסוד הוא לספר את הסיפור בדרך אחרת- להעצים את המומחיות של בעלי העניין ולתת להם במה בדרך עקיפה שתחזק את המומחיות שלהם בתחום ולכם,את הדף העסקי.

2. ביום שני יחול יום עוגת הגזר
בהמשך לפוסט הקודם גם אם אתם לא מגיעים מתחום האפייה. ציון היום הזה בעבודה לצורך העניין ותיעוד הפעילות ברשת מצטלם ונראה מצוין.
חלוקה של עוגות גזר בחברה, תחרויות, שוברי מתנה למאפיות וקונדיטוריות כל אלה,יעניקו לכם גם תוכן מגניב וגם הזדמנות לחבר בין האופליין לאוןליין.

3. ביום שלישי יחול יום ההולדת של צוקי- משמע יום הולדת לפייסבוק
תוכלו לציין זאת על גבי הדפים העסקיים שלכם בכמה זוויות. דוגמאות:
• מהו פייסבוק בשבילי ( מתאים מאוד לפרסונות ולמשפיענים)
• פוסט שמספר על עובדי חברה שהכירו את בן/בת הזוג שלהם בפייסבוק.
• התמונה הראשונה שלי בפייסבוק.

4. פוסט לייב
כן הגיע הזמן לקבל אומץ ולעמוד מול המצלמה ופשוט לדבר! חשבו על נושא איתו אתם יכולים להתמודד בשידור חי לחצו על המצלמה ופשוט צלמו! זכרו שלקוחות שמכירים אתכם יותר מבעוד מועד יסגרו אתכם הרבה יותר מהר. מהסיבה הפשוטה שהם כבר מכירים אתכם. דוגמאות: לייב טור דיעה, לייב בנושא המעניק פתרון, התייחסות לעוגן אקטואלי שקרה השבוע.

5. ביום רביעי הקרוב יחול יום המשפחה
מעבר לציון היום הזה בזירות הדיגיטל השונות,נסו לעשות משהו קצת אחר- תמונה של המשפחה שלכם עם הקדשה אישית,התייחסות מקצועית למשפחות חדשות,העלו תמונה של משפחה שמבחינתכם היא השראה שלכם למשפחה מושלמת וכדומה.

6. סקרים רבותי סקרים
אחד האלמנטים הכי חשובים ביצירת תוכן היא היכולת לעורר מעורבות בקרב קבל האוהדים שלכם.אחת לחודש צרו סקר- באמצעות יצירת הסקרים של פייסבוק או אתרי צד ג ויש המון ( פלייבאזז לדוגמא) שאלו שאלות המעניקות ללקוחות שלכם ערך.

דוגמאות: סקר השכר הגדול, סקר המשפחה האולטימטיבית, סקר בנושא עמדות פולטיות,סקר בנושא מתכוני אוכל וכדומה.

יום ראשון – פוסט הכירו את מזווית אחרת.
יום שני – פוסט יום עוגת הגזר.
יום שלישי – פוסט יום הולדת לפייסבוק.
יום רביעי – פוסט שידור לייב בפייסבוק.
יום חמישי – פוסט יום המשפחה.
יום שישי – פוסט המפרסם סקר.

שיהיה המון בהצלחה
אבי.

אהבתם? שתפו