פייסבוק ואינסטגרם שתי זירות מרכזיות של המשווקים בדיגיטל משנות מדי פעם את הגדלים של האלמנטים הגרפים איתם אנחנו עובדים.
התמונות שאנחנו מעצבים ומעלים ברמת קמפיינים וגם הפוסטים האורגניים התדמיתיים חייבים להיות תמיד במידות מדויקות ונכונות.
גם על מנת שהחוויה תהיה חווית גלישה מדויקת. וגם,משום שכל סטייה ולא הקטנה בפרופורציות תציג לנו קמפיין/ תוכן אורגני לא כמו שרצינו.

כמה דגשים חשובים:
• נושא ה 20% טקסט עדיין חי וקיים בגדול מערכת הפרסום של פייסבוק תחשוף הרבה פחות עם תעצבו תמונה למעלה מ20%.
• שלבו מעבר לתמונות מעוצבות ובאנרים גם סרטוני וידאו.
• זכרו! פייסבוק ואינסטגרם הן פלטפורמות הבאות לספר סיפור ולא למכור בצורה אגרסיבית.

שיהיה בהצלחה
אבי סנטו.

אהבתם? שתפו