בעידן בו ויזואליות לוקחת חלק גדול ביותר בהחלטות החשובות בחיינו, בתקופה שבה החלטות הרות גורל מתחילות או נגמרות לאחר צפייה במיצג וידאו או בוידוי חושפני שעובר כמו אש בשדה קוצים בווטסאפים ובכל מדיה אפשרית. כמה כח יש עדיין למילה טובה?למחמאה? וכמה כח יש לתגובה הרסנית למישהו שהחטא היחיד שלו היה לומר או להציג את האני מאמין שלו.

 

כמה אנרגיה אנשי פרסום ושיווק משקיעים על מנת לייצר את אותו משפט שיפיל מהרגליים את הלקוח ואת לקוחות הקצה שלו? בעידן מטורף כמו שלנו, למילים מסתבר יש כח רב. אנו מתייחסים בכובד ראש למילה הכתובה ותהליך קבלת ההחלטות שלנו מתבסס על אותן מילים. הרגשות שלנו מנווטים בהתאם למילים שקיבלנו בדרך כזאת או אחרת, וההחלטות העסקיות שלנו גם הן מתקבלות רק לאחר קריאה מעמיקה.
אני מזמין אתכם ללמוד ממני בשיעור אחד על אחד איך כותבים פוסט מנצח, מהו השילוב המושלם בין תמונה או קטע וידאו לחווית קנייה שייגרמו ללקוחות שלכם לקנות ללא הרף.

אהבתם? שתפו