השבוע החלטתי לחרוג מעט ממנהגי ומעבר לרעיונות לפוסטים שיכולים לשמש אתכם ברשתות החברתיות, החלטתי להעניק לכם ערך מדהים שיסייע לכם רבות בכל הקשור לחיפוש תמונות וסרטונים עבור התכנים שלכם.

בחרתי בשאטר סטוק על מנת להראות לכם דוגמאות ורעיונות, אבל באופן כללי אתם יכולים לבחור באיזו מערכת לרכישת תמונות שתרצו.

אז על מה למעשה אני מדבר ולמה זה כל כך חשוב?

הרשת מלאה במיליוני תמונות לרכישה בגדלים שונים ובסגנונות שונים.

החיפוש ”הרגיל” מעניק לנו בדרך כלל תמונות חד ערכיות, כאלה שכבר חוזרות על עצמן ללא סוף בכל מקום, לא משנה עד כמה נגלול למטה את בנק התמונות.

מישהו בוודאות כבר השתמש בתמונה ועיצב אותה בדרך כזו או אחרת.

בקיצור… הרפטטיביות חוגגת!!

מה ניתן לעשות על מנת לחפש תמונות שאף אחד עדיין לא גילה, או השתמש בהן באופן מועט?

  1. שנו תפיסה בכל הקשור לחיפוש התמונות. חפשו מצבים וסיטואציות ולא מצב קיים.

כמו: חיוך, בית וכו’.

  1. נסו לתאר כמה שיותר במנוע החיפוש את מה שאתם מחפשים.

לדוגמא: ילדה ישראלית אוכלת ארטיק בהנאה/ העיר תל אביב בלילה.

  1. ראיתם תמונה שאהבתם? כותבים סדרה של פוסטים לכל השבוע? לחצו מתחת לתמונה על “תמונות דומות” או ”תמונות מאותו סגנון” וגלו עולם שלם של השלכות מדהימות לגרפיקה הנבחרת.

מעבר לכך, קבלו באהבה כמה מילות מפתח שכיחות איתן אני באופן אישי עובד ביום יום.

חשוב לציין שהן מסייעות לי ברוב המקרים, אבל, בדיוק כמו בגוגל ובכל מנוע חיפוש יש עוד מאות אלפי מילות מפתח. הכל, כמו כל דבר, תלוי בניסיון שלכם ובזמן החיפוש שצברתם.

“Top view”

חיפוש תמונה עם זווית שצולמה מלמעלה.

למי זה מתאים? מנהלי דפים העוסקים בתחום המזון, המוצרים (לא משנה איזה), דפים העוסקים בתהליכי עבודה ועוד.

איך זה עובד?

מקלידים תחילה את המוצר הרצוי ואז את המונח “Top view”.

“Creative”

מילת חיפוש מדהימה נוספת שאני עובד איתה היא “”creative.

למעשה, היא מעניקה לנו בדיוק את מה שהיא משדרת, קריאטיביות למה שאנחנו מחפשים.

למי זה מתאים?  לכולם!

איך זה עובד?

מקלידים תחילה את המונח הרצוי ואז המילה “Creative”

 

“trendy”

מילת מפתח חשובה לא פחות ששומרת לי בקלות את הסגנון הכי אופנתי שיש, או לפחות הכי חדשני שיש בכל נושא שאני רוצה: לבוש, מוצרי ספורט וכדומה.

למי זה מתאים? לכולם, כולל כולם.

איך זה עובד?

מקלידים תחילה את המונח הרצוי ואז את המילה trendy””.

“Concept”

חסרים לכם פוסטים מגניבים עם קונספט מגניב? צריכים עזרה בהשראות לאווירה? מילת המפתח הזו היא בדיוק מה שאתם צריכים.

למי זה מתאים? לכולנו.

איך זה עובד?

מקלידים תחילה את המונח הרצוי ואז את המילה “Concept”

Minimalist

רוצים תמונה בסיסית ומינימליסטית? זה המקום לבחור את מילת המפתח שתעניק לכם את כל העיצובים הכי מינמליסטים שיש.

למי זה מתאים? מעצבי פנים, דפים של אוכל, מוצרים.

“Isolated”

אחידות רקע בתמונות.

מחפשים תמונה מגניבה עם רקע נקי? אין לכם תקציב להשקיע בצילומים יקרים למוצרים או לשירותים שלכם? נסו את מילת המפתח Isolated

למי זה מתאים?  מעצבי פנים, דפים של אוכל, מוצרים ולמעשה לכל בעל עסק.

מקלידים תחילה את המונח הרצוי ואז את המילה “Isolated”

 

 

שיהיה לכם שבוע מדהים מלא בתוכן אבי.

אהבתם? שתפו