חברים יקרים אני שמח השבוע לארח בבלוג שלי את אורי ישראל.

היי אורי ספר לנו קצת על עצמך ועל העסק שלך.

נעים להכיר, שמי אורי ישראל ואני מומחה ליישום כלים טכנולוגיים לצמיחת העסק.
החזון שלי הוא להוביל בעלי עסקים לעצמאות טכנולוגית מלאה בעסק שלהם, לשחרר אותם מפחדים וחסמים טכנולוגים שתוקעים אותם בעסק ובחיים, אני עושה את זה על ידי בנייה משותפת של תשתית שיווקית מלאה לעסק באמצעות טכנולוגיה שבסוף התהליך הם יודעים איך לנהל אותה בעצמם, הם יוצאים לדרך שיש להם את כל הכלים הטכנולוגים שצריך כדי לשווק את העסק שלהם לבד.
אני חושף אותם לכלים טכנולוגיים שיאפשרו להם למקסם את הפוטנציאל של העסק שלהם ולקדם אותו בצורה קלה, פשוטה שכל אחד יכול ללמוד אותה, כדי שיוכלו לחיות חיים טובים וקלים יותר, כדי שיוכלו להתרכז בקידום ושיווק העסק שלהם ללא מחסומים ופחדים מטכנולוגיה ואפילו להנות ממנה, אחרי שהמחסום הטכנולוגי מוסר בעלי העסקים יכולים לעלות לרמה הבאה בעסק שלהם, ואני דואג לכך שזה יקרה!

איך זה עובד?

אני מקים יחד עם בעל העסק את כל המערך השיווקי הדיגיטלי של העסק, כדי שיוכל למשוך יותר לידים שיהפכו ללקוחות משלמים. עבדתי עם עשרות לקוחות שהגיעו לתוצאות בלידים בכסף, והתגברות על חסמים: טכנולוגיים, דחיינות, חשיפה.
הליווי היישומי כולל יצירת תשתית שיווקית מלאה לעסק הכוללת: דפי נחיתה, בניית רשימת תפוצה, יצירה והוצאה של תוכן לרשת, חיבור המערכות כמו סליקה למערכת דיוור, הקמה וליווי בוובינרים, ועוד.
בליווי אני יוצר יחד עם בעל העסק את המערך השיווקי המתאים לפי אופי העסק והכלים שיכולים לקדם ולהצמיח אותו, בסוף התהליך בעל העסק יש מערך שיווקי משלו שעובד, אותו הוא יכול לנהל בעצמו, או להמשיך לליווי מתקדם אם יבחר.

למה זה חשוב?

פעם זה היה מספיק להיות בעל מקצוע טוב ולתת שירות טוב, היום כבר לא, שיווק מפה לאוזן פשוט לא מספיק, בעל עסק שאין לו נוכחות דיגיטלית ברשת, לא קיים ויצטרך לעבוד קשה הרבה יותר כדי לגייס לקוחות, העסק שלו גם נמצא בסכנת סגירה…
אני אומר הפוך, במקום לרדוף אחרי הלקוחות, נגרום ללקוחות לרצות להגיע אלינו, נייצר מערך שיווקי דיגיטלי, נקים דפי נחיתה, מתנה חינמית, נעבוד נכון ברשתות החברתיות, נקים רשימת תפוצה נשלח טיפים וערך כל הזמן ללקוחות שלנו, שברגע שיצטרכו לבחור הם יקנו מאיתנו, נייצר שיווק אקטיבי ולא פסיבי, ונגיע ללקוחות שמחפשים לקנות מאיתנו, אבל עד היום לא ידעו את שאנחנו קיימים בכלל. ונאפשר ללקוחות להכיר אותנו, להבין למה אנחנו טובים ולמה כדאי לרכוש מאיתנו, ע”י תשתית שיווקית דיגיטלית נכונה בעל עסק יכול למשוך מתעניינים על בסיס קבוע לעסק ובצורה אוטומטית, ולא להסתמך על שיווק מיושן שכבר לא עובד, זה מייצר עסק בצמיחה שכל הזמן יש בו תנועה, והוא יכול לעבור לשלב הבא.

הפעילויות הקרובות של אורי:

וובינר 03.04.16 יום ראשון ב-21:00 בערב.

“לעבור משיווק מפה לאוזן לשיווק דיגיטלי מוכר”

בו אורי יחשוף בתוך שעה בלבד למה שיווק מפה לאוזן זה פשוט לא מספיק, תלמדו מה אתם צריכים לעשות כדי למשוך לקוחות מתעניינים לעסק שלכם על בסיס קבוע, ואיך מקימים מערך שיווקי דיגיטלי שיגרום לעסק שלכם למכור יותר בפחות מאמץ.

לינק להרשמה נמצא כאן: http://oriisrael.ravpage.co.il/webinardigitalmarketing

סדנת שיווק מעשית:

“להיות המומחה בתחומך”

סדנת משותפת עם בן יעבץ ואליאב אללוף
תאריך: 05.04.16

מספר דברים שנלמד בסדנה:

איך להפוך למומחה מבוקש בתחומך?
ליצור משפך שיוווקי המושך לקוחות במינימום מאמץ?
ולמתג את עצמך מעל התחרות?

לינק להרשמה נמצא כאן: http://www.dudu-nahum.co.il/MentorOffice

אהבתם? שתפו