כל בעל עסק יודע, שניהול מועדון לקוחות הוא אמצעי חשוב ליצירת עניין בעסק שלך והגברת המכירות. בין אם העסק שלך חדש בסביבה או קיים כבר שנים רבות, שליחת ניוזלטר היא פעולה הכרחית לשמירה על הגחלת לוחשת. הבעיה איתה מתמודדים משווקים היא לרוב הפקת הדיוור הישיר בפועל.

 

 

 

תיבות הדוא”ל מספקות כלים בסיסיים בלבד לכתיבה ועריכת טקסט, ולרוב התוצאה שמתקבלת אינה שונה ממסך שהיה נכתב בוורד. מידת ההשפעה של חזות הניוזלטר חשוב לא פחות מאשר התוכן שכתוב בתוכו. ניוזלטר שנראה בסיסי מידי משדר מסר של חוסר השקעה או במקרה גרוע יותר, חלילה, זלזול בקורא.

אני בטוח שלא היית רוצה שזה משהו שלקוחותיך האפשריים יחשבו עלייך. לשמחתי קיימים מספר פתרונות טובים שמסוגלים לשלב שני יתרונות חשובים באחד – ניהול מועדון לקוחות והפקת ניוזלטר מעוצב. מערכות דיוור הן פתרון כזה. הן מאפשרות איגוד וארגון של אנשי הקשר שלך במערכת ניהול לקוחות ומציעות אפשרויות עריכה מתקדמות בכלי עריכה פשוטים לתפעול, המאפשרים ליצור ניוזלטר מעוצב ותדמיתי. בשוק הישראלי בלבד, קיימות מספר רב של חברות המספקות שירות זה, כמו רב מסר, T-ROO, שלח מסר, אקטיבטרייל, VIPLUS ועוד. כולן מציעות כלים ליצירת ניוזלטר וניהול רשימות תפוצה. כולם בעברית, ולכולן עלויות שימוש דומות.

אז במי בוחרים?

כמי שהתנסה בכל מערכות הדיוור הללו, מצאתי את T-ROO כמערכת המועילה ביותר. ממשק ה Email Compiler החדש של T-ROO מאפשר יצירה של ניוזלטר בכ- 7 דקות בלבד. היתרון הגדול טעון בממשק שונה מכל מערכת דיוור אחרת, שמאפשר להתמקד בכתיבת התוכן בלבד, ללא עיסוק בעיצוב. לאומת שירותים אחרים, ה Email Compiler ממקד את המשווק ביצירת תוכן מנצח ומסיר מעליו את משימות העיצוב החזותי, שעבור רובינו הוא משימה מורכבת. מעבר ליכולות הדיוור המתקדמות, T-ROO מספקת “רגליים” שיווקיות נוספות למשווקים: הפצת תוכן לפייסבוק ולינקדאין, הטמעת תוכן בבלוגים, שיתוף תוכן מהאתר ומערכת דוחות נתונים. תוכלו להתנסות בשירות בחינם באתר T-ROO. 

בהצלחה שיהיה!

אבי.

אהבתם? שתפו