מאז ומתמיד הטיפ הכי חשוב שלי לעסקים המשווקים את עצמם במדיה החברתית היא למצות את כל כלי הפרסום שיש להם.

א. מהם אותם כלי פרסום?

ב. למה זה מסייע לאלגוריתם?

מוזמנים לצפות בקטע מתוך שיעור שלם של הקורס שלי לשיווק ופרסום באינסטגרם.

 

תמלול הסרטון:

“בשביל לקדם חשיפה ולהגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם, דרך טובה אחת היא להשתמש בכל כלי הפרסום שאינסטגרם מספקת לנו.

האנשים שעובדים על האלגוריתם באינסטגרם וגם בפייסבוק בוחנים ומעניקים חשיפה יתרה לכל מי שמשתמש וממצה את כל הכלים שיש לכם היום באינסטגרם.

אתם צריכים לקחת כל פוסט, כל תמונה, כל סרטון שהחלטתם לעבוד איתו באינסטגרם, להצמיד לו האשטאג, לתייג אותו, לכתוב קופי מניב ולהשתמש בכמה שיותר ווידג’טים של קריאה לפעולה.

ככל שתשתמשו בכל פונקציונליות שקיימת באינסטגרם תקבלו יותר חשיפה, מהסיבה הפשוטה שתהיו יותר מעניינים אם, נגיד, אינסטגרם הוציאה ווידג’ט של שאילת שאלות פתוחות, מכיוון שאם היא עשתה את זה כנראה שזה מעניין אנשים.

בנוסף, אינסטגרם תיתן לפני הכל עדיפות לאנשים שמשתמשים בכלים, שמעודדים פעם אחת מעורבות, ופעם אחרת משכנע אנשים להישאר יותר זמן מול המסך ומול אינסטגרם. קחו את כל מה שלימדתי אתכם והשתמשו בכל הווידג’טים שאינסטגרם מעניקה לכם.

 

אהבתם? שתפו