כמה מכם לא מעלים תוכן באינסטגרם בגלל שהם מרגישים שבאינסטוש “הכל מזויף”?

מה השילוב הנכון לעשות בעולם שכולו צבוע לעיתים בצבעים לא הכי מדויקים של האמת…

על אותנטיות באינסטגרם והנוסחא שלי לפחות לשילוב המנצח.

 

תמלול הסרטון:

אני רוצה לדבר על הנושא של אותנטיות וחוסר אותנטיות. את הקורס הדיגיטלי שלי וגם את הסרטונים שלי אני מצלם עם חצובה ורינג שקשור אליה (אותו אור) ועם הפלאפון שלי.

את רוב הסרטונים שלי אני מעביר בטייק אחד ואני לא מתעכב על טעויות לשוניות שאני עושה, וזה גורם לזה להרגיש יותר אותנטי, אפשר לומר שזה יותר Straight to read. אם יש לקוח שזה מפריע לו, המחשבה שלו תהיה עסוקה בלשים לב לזה וזה יגרום להתרכז יותר בסרטון. מה שאני רוצה להגיד לכם הוא למעשה – פשוט תתחילו!

ביום הראשון שלי, לפני 9 שנים, אמרתי לחברי שיצלם אותי בוידאו.

הוא צילם אותי בפלאפון מאוד ישן. הסתכלתי וראיתי את עצמי מדבר בתוך הוידאו, אמרתי לעצמי “אוקי, יש לי את זה!” ופשוט התחלתי לצלם עוד.

אל תשקיעו בזה יותר מדי מחשבה, רוב הפלאפונים היום מגיעים מצוידים היטב וכל מה שתצטרכו זה את הנייד שלכם וחצובה. התחילו לצלם, התחילו לדבר על העסק שלכם, השירות שלכם, הכאבים שלכם, המעורבות שלכם. עטפו את הכל והתחילו לשווק אותו ברשתות החברתיות. אנשים מתחברים לאנשים אחרים. הם ירצו לשמוע אתכם מדברים והם ירצו לשמוע את המקצועיות שלכם, והכל יכול להיות מועבר באמצעות וידאו בצורה יעילה.

אם אתם עורכי דין, תמונה עם לקוח לא מספרת מה היה במשפט, או מה היה עם הלקוח, או מה הייתה הדילמה, או מה היה הקושי שלך כמו שוידאו יכול.

אבי.

 

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו