מדוע האינסטגרם שלכם הפך להיות בשנים האחרונות תעודת הזהות הדיגיטלית שלנו?

למה חשוב להקפיד תמיד על פיד נקי ומקצועי?

צפו בסרטון וקבלו את הערך הכי חשוב שקבלתם היום:

 

 

תמלול הסרטון: 

היום, ובכלל כרגע, אני רוצה לדבר אתכם על משפט – “יש שתי שניות לרושם ראשוני”, שהוא מאוד נכון לגבי האינסטגרם.

הפכנו להיות אנשים חסרי סבלנות, אנשים של “אינסטנט”, לקוחות של “אינסטנט”. אנחנו רואים משהו ובתוך שניה אנחנו גם מקבלים איזושהי החלטה בתת מודע.

למה אני מספר לכם את כל זה? כי האינסטגרם שלכם ולמעשה גם הסטורי הם תעודת הזהות הדיגיטלית שלכם.

ברגע שבן אדם לוקח את האינסטגרם או הנייד שלו ומקבל המלצה, לוקח לו בדיוק שתי שניות להבין מי אתם ומה אתם. בגלל זה מאוד חשוב לעשות את הדברים הבאים: ביו מצוין, תמונה ברורה, תיאור קצר של מי אתם ומה אתם בביו שמציג בצורה יסודית את מה שאתם עושים, היילייטים נכונים (אפילו עם תמונה ממוזערת שמראה את כל הקטגוריות), ותמונות ב-ויזואל שפשוט מביאות את מי שאתם ומה שאתם. בן אדם כמעט ולא גולל למטה יותר מפעמיים, כך שתצטרכו לעבוד ולהראות במקסימום באינסטגרם. צריך שכל תמונה שיראה תגרום לו להגיד “וואו” וזאת עבודה, אבל עבודה ששווה את המאמץ. תחשבו שמישהי תייגה אתכם בזמן שהייתם בחנות השוקולדים המטורפת שלכם, אנשים מופנים לדף שלכם ורואים שהפוסט האחרון היה מלפני שנים, ושתמונת הפרופיל היא לא תמונה שלכם בתור בעלי העסק אלא תמונת לוגו. אותם אנשים פשוט ידלגו עליכם. יש שתי שניות לרושם ראשוני, והאינסטגרם הופך את זה לרבע שניה.

אבי .

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו