האינסטגרם מעניק לנו אופציות נהדרות על מנת להראות לעולם מי אנחנו ומה אנחנו.

יחד עם זאת הוא גם פותח לנו אפשרויות רבות בהם/ן גם אנחנו כבעלי/ות עסקים יכולים לקהל העוקבים/ת שלנו מאיפה אנחנו לוקחים השראה וכן, גם מפרגנים.

איך עושים את זה?

צפו:

תמלול הסרטון:

“בואו נדבר על דברים שהם מעוררי השראה.

האינסטגרם למעשה נותן במה לאישיות שלנו, להראות כל היום את מי שאנחנו ומה שאנחנו, ולקבל ערך. במיוחד כרגע בתקופת הקורונה, כל אחד מאתנו משתף את היכולות שלו, בין עם זה הכנת ביצים קשות או עוגות או כל דבר אחר. אחד מהדברים שלדעתי הם גדולות של כל פרסונה, או בעל עסק בפרט הוא לפרגן, לפחות פעם אחת בשבוע. לפרגן לעסקים מתחרים, לאנשים שהם מעוררי השראה ולמנטורים שתמכו בהם – השקיעו בזה לפחות כמה פעמים בחודש. לצורך העניין, כנסו לדף אינסטגרם שנותן לכם השראה.

שתפו אותם בסטורי שלכם, ספרו למה הם מעוררי השראה על ידי ציטוט – כמו שמצוטטים את וולט דיסני, למשל. זה מגדיל אתכם בתור אנשים, וגורם לעוקבים ולקוחות פוטנציאלים לחשוב, “האדם הזה לא רק מדבר וחושב על עצמו – הוא גם מפרגן לאנשים אחרים”.

 אבי

אהבתם? שתפו