השבוע קיבלתי לנייד שלי את התמונה הזו שלפניכם: מוכר ארטיקים בחוף הים, עם שלט ברור (שלא לומר פרסומת) בו הוא מכריז על כך שהוא מקבל גם תשלום ביט.

התמונה הזו גרמה לי לעצור שנייה להתעכב עליה ויתרה מכך גם להגיע הבוקר למשרד שלי ולכתוב לכם מאמר.

למה אני מספר לכם את כל זה?  🙂

כי יש ערך מטורף היום יותר מתמיד לכל הקשור לחדשנות בעסקים.

אז מהי חדשנות בעסקים ולמה זה הדבר הכי טוב שיכל לקרות לעסק שלכם?

כפי שכולנו יודעים, העולם בו אנחנו חיים הוא מטורף. עולמות התוכן הטכנולוגיה, הדרך בה אנחנו וצורכים שירותים ומוצרים משתנה משעה לשעה ומה שהיה רלבנטי לפני שנה יכול להיזרק היום לפח.

טכנולוגיה שנקנתה במיליונים לפני ארבע שנים לא שווה אגורה שחוקה ברגע שנעבור לעולם הg5, וכך הלאה.

כלקוחות, הפכנו להיות מכורי חדשנות, גאדג’טים וטכנולוגיות עתירות אינטליגנציה שמעניקות לנו חיסכון בכסף וזמן ומייעלות לנו תהליכים שעד כה היו מסורבלים, קשים, יקרים ובעיקר מעיקים.

עידן הקורונה האיץ בנו  כלקוחות לאמץ טכנולוגיות שלא ששנו להכיר. ואת חברות הענק וגם את העסקים הקטנים היא הכריחה פשוט ללמוד: ללמוד לעבוד עם ZOOM, ללמוד להכין שיעורי בית עם הילדים שלנו באמצעות מערכות כאלה ואחרות וכדומה.

איך כל זה קשור לניהול המדיה החברתית של העסק שלכם ולרעיונות לפוסטים?

זכרו שיש עקרון מנחה אחד וקריטי-  לקוח המאמץ טכנולוגיה בפאן האישי יעדיף עסק שגם אימץ את אותה הטכנולוגיה לצרכים עסקיים ושיווקיים – אחד ואחד שווה שלוש, מכירים?

אסביר יותר:

בואו נחזור לאותו מוכר ארטיקים נחמד מהים: הוא מציע כרגע ללקוח פוטנציאלי מוצר שהלקוח רוצה וצריך כרגע. הלקוח מהצד שלו יושב לו בכיף בים- אין לו כח והוא די עצלן לקום עכשיו ולחפש כסף בארנק, שלא נדבר על לחפש כספומט. ואז… הוא מזהה את אותו מוכר ארטיקים עם  אפשרות לשלם בטכנולוגיה שהלקוח מכיר, עושה בה שימוש מדי יום ובקיצור….  הוא סגר לו את הפינה.

אפילו ברמה הפיזית- לקוח יעדיף להוציא את הנייד שלו  מהכיס ולשלם באמצעותו, מאשר לחפש  את הארנק בתיק הים המסורבל. וזאת  חברים -הגאונות של אימוץ טכנולוגיות חדישות.

בואו נצא לדרך!

איך אנחנו יכולים לאמץ טכנולוגיות חדישות בכתיבת הפוסטים שלנו?

הוסיפו תמיד לפוסטים המכירתיים שלכם את האופצייה לשלם בביט או בפייבוקס.

הירשמו ל”ביט לעסקים”– זו אופציה נהדרת לגבות מהלקוחות שלכם סכומים גבוהים בכרטיס אשראי.

עבדו עם צ’אט בוט- הלקוחות שלכם מכירים את  הטכנולוגיה וישמחו לשתף אתכם פעולה. לא יודעים לבנות? מוזמנים לדבר איתי.

כתבתם תוכן מדהים? הזמינו את הלקוחות שלכם לשוחח איתכם בווטסאפ.

פייפאל– בדיוק אותו דבר – אנשים מכירים אוהבים  ורוצים לשלם באמצעות פייפאל.

אינטגרציה– מילה מפוצצת אשר טומנת בחובה הרבה מאוד חשיפה וכסף עבורכם- העברת לקוח בתוף משפכי מכירה הכוללים דף נחיתה, השארת פרטים כפי שצריך, חיבור עם הודעות  טקסט ועוד עשרות אינטגרציות ישכללו את חווית הלקוח שלכם ויעניקו ללקוחות שלכם את הידיעה שאתם יודעים מה אתם עושים ועושים הרבה יותר טוב מהאחרים.

פוסטים המפנים למכירות אגרסיביות– אנשים אוהבים לקנות היום ברשת ולקנות בצורה פשוטה. הפנו אותם לאתר המכירתי שלכם, העניקו להם חוויה פשוטה והציעו להם את כל אופציות התשלום שרק ניתן.

לסיכום,

אנחנו בשנה לא פשוטה.  הקורונה עצרה את העולם, אבל יחד עם זאת האיצה את עולם הדיגיטל.

אם תהיו בחזית החידושים כמו שהלקוחות שלכם נמצאים- כבר תרוויחו בענק.

זה בדיוק כמו לזהות את החברה מהתיכון – זה מוכר לכם, נשמע אותו דבר, מריח קצת שונה אבל בתכל’ס אין עליה לא?  🙂

אהבתם? שתפו