לפני שנכנסים לזה באמת – למה אתם רוצים להיות בטיקטוק?

כדי להצליח לגדול בטיקטוק וליצור תכנים על בסיס קבוע אתם צריכים לחשוב עם עצמכם איזה תוכן אתם רוצים להעביר, איך אתם רוצים שיכירו אתכם?
הרבה פותחים טיקטוק כי הם חושבים שזה ״כיפי ומצחיק״ כי מעלים שם תוכן נונסנס, ריקודים וקטעי ליפסינק וכנראה שזה מה שגם הם צריכים לעשות. מצד שני הרבה גם נמנעים מלפתוח טיקטוק בגלל שהם חושבים שזה רק מה שיש שם אם אתם מצחיקים או יודעים לרקוד לכו על זה! אבל אם לא, תחשבו מה אתם באמת יודעים או אוהבים לעשות כך שתוכלו ליצור על כך תוכן בצורה פשוטה ומהנה יותר
אל תחשבו שמה שמעניין אתכם לא יעניין אחרים, ההיפך – ככל שתהיו ייחודיים יותר בתוכן שלכם תבלטו יותר מיוצרים אחרים שעושים דברים דומים לאחרים וככה תבנו את הקהל שאתם מחפשים
זה היום שלכם לחשוב מה אתם אוהבים באמת ואיך להציג את זה לכולם.

 

טיפטוק #2:
איך להעביר מסר בטיקטוק בדרך שלכם?
כיום יש מספיק תוכן בטיקטוק כדי שאתם תוכלו לקבל השראה איך אתם רוצים להעביר את המסר שלכם – בדיבור למצלמה, בטקסט מתחלף, במצגת, באפקט
אם ראיתם סרטון שיש בו טכניקה שאהבתם, אל תתנו לייק ותמשיכו, צפו בסרטון שוב כדי לראות מה עשו שם ונסו בעצמכם – ברמה הטכנית לא התוכן .
ברגע שזה נתפס לכם תשמרו על אותה תבנית עד שאתם יכולים להבין אם זה עובד או שאולי כדאי לשנות גישה.

טיפטוק #3:

איזה ציוד צריך בשביל לצלם סרטוני טיקטוק איכותיים?
מצלמה טיקטוק מתבססת על צילום ועריכה בתוך האפליקציה כך שאין לכם צורך להטריד את עצמכם במחשבות על קניית מצלמה או תכנת עריכה חיצונית.
תאורה חשוב שהסרטונים שלכם יהיו מוארים ורצוי לצלם מול חלון או חדר מואר.
אם אם מתקשים למצוא איזור כזה תשקלו לקנות רינג לייט זו השקעה משתלמת.
סאונד לשיפור הסאונד במידה ואתם מדברים למצלמה מומלץ להשתמש באזניות מיקרופון אפילו כאלה שהגיעו חינם עם המכשיר שלכם.

טיפטוק #4 חשיבות הביו
הרבה משתמשים מפספסים את עריכת הביו כשהם פותחים וישר מתחילים לצפות ולהעלות תכנים.
לפני הכל, תבנו ביו נכון שיציג מי אתם ומה אתם עושים כדי שיקחו אתכם ברצינות גם כשאתם מגיבים בסרטונים של אחרים וגל כשנכנסים לבקר בפרופיל שלכם ולשקול לעקוב
כדאי לבחור בשם המלא או שם העסק ולשים תמונה של פנים או לוגו‍️.
לא לוותר על התיאור! תסבירו במשפט מי אתם, מה אתם אוהבים, משהו מצחיק ותניעו לפעולה רצויה!
בזכות תיאור ברור אנשים יכולים להחליט לעקוב אחריכם אפילו בלי לצפות בתוכן, זה כפתור אחד מתחת בשבילם – תעזרו להם ללחוץ עליו.

טיפטוק #5 איך יתעניינו לצפות בסרטון שלי?
יכול להיות שהתוכן שלכם מאוד מעניין ובעל ערך אבל אם לא תעבירו לצופים איזה מידע אתם מעבירים הם לא יישארו לצפות עד הסוף.
לשם כך אתם צריכים לתפוס אותם כבר בשניה שהסרטון מתחיל ולשם כך יש דרכים מגוונות, הנה כמה דרכים פשוטות שיכולות להתאים לכולם:
להתחיל את הסרטון בקול רם כשאתם מציגים את הנושא.
פחות אוהבים לצעוק? השתמשו בכותרת טקסט צבעונית במרכז הסרטון ומדבקת גיף מתאימה שיופיעו למשך 3 השניות הראשונות.
כמו כן, נסו להבין מה עשו בסרטונים שעניינו אתכם לצפות.

 

טיפטוק #6 אתגר סאונד פשוט שכדאי לנסות :

סאונד תינוק מצחקק עם ביט מקפיץ שבו אתם מצלמים את עצמכם צוחקים ומוסיפים על המסך  משפט ציני/מצחיק.

זה יכול משהו שמשקף את דעתכם האישית, מנפץ מיתוס שקשור להתמחות שלכם, רגע מצחיק שקרה לכם…

שימו לב לחתוך את הסאונד שיתחיל ב-00:32 ותשמרו על הסרטון עד אורך 10 שניות

לינק לסאונד: https://vm.tiktok.com/ZSV8DhG3

טיפטוק #7 מחיקת סרטונים בשורה אחת: אל תמחקו סרטונים!

לעניין: הרבה ממהרים למחוק סרטון כי הוא לא קיבל ״מספיק״ צפיות בעיניהם. תזכרו שחיי המדף של התוכן שלכם הם כמעט אין סופיים ויכול להיות שעוד חודשיים סרטון שהעלתי היום יקבל חשיפה ויעלו לו הצפיות ואולי יהפוך לויראלי לפי התנהגות הצפייה של מי שנתקלו בו (מניסיון). שימו את האגו בצד ותנו לסרטונים שלכם לרוץ כל עוד הם בעלי תוכן ואתם מרגישים בנוח איתם מבחינת התוכן.
במידה ואתם רוצים להסיר סרטון מהעמוד שלכם העבירו אותו לפרטי (בונוס: מספר הלייקים הכללי שלכם לא ישתנה 😉)

טיפטוק #8 למה חשוב לדעת לקרוא נתונים כדי שהעמוד שלכם יגדל? 🧐

ברגע שאתם עוברים לחשבון פרו אתם יכולים לקבל נתונים על כמות הצפיות שהיו לכם כל יום במהלך כל החודש וגם לראות מהם הסרטונים שקיבלו הכי צפיות במהלך השבוע.
ככה תוכלו לדעת שאם היה לכם יום עם יותר צפיות משאר הימים או שיש לעם סרטון שהצפיות שלו ממשיכות לזנק תבינו שזה כנראה התוכן שהכי כדאי להשקיע בו ולחסוך לעצמכם זמן מליצור תוכן אחר כל פעם 📈

איך עוברים לחשבון פרו:
הגדרות>חשבון>עבור לחשבון פרו.

טיפטוק #9 למה כדאי לכם להשתמש ב״סטיץ׳״ ואיך יעזור זה יעזור לכם? 🧐

הרבה אנשים לא מודעים לקיום אפשרות הסטיץ׳ שמאפשרת לבחור עד 5 שניות מסרטון כלשהו ולהמשיך אותו 🤩
האפשרויות כאן הן בלתי מוגבלות וחצי מהעבודה הרעיונית כבר בוצעה כשאתם מתבססים על נושא של סרטון אחר. תוכלו לתת את הדעה של הנאמר בו להמשיך את הסצנה בצורה שלכם ואפילו להידמות למשפיען מפורסם שתופס את תשומת לב הצופים כאשר חלק מהסרטון שלו מופיע לפניכם!😉

השימוש בפיצ׳ר מקודם ע״י האלגוריתם שמעודד שיתוף סרטונים וניצול הכלים שטיקטוק נותנת למען יצירת תוכן מקורי – נסו את זה כבר עכשיו ותייגו אותי בסרטון שאראה גם: @itaimarshall

 

 

אהבתם? שתפו