חיי המפרסם הדיגיטלי מבחינה מקצועית לא קלים.
אתם יודעים מה? חיי המפרסם באופן כללי לא  קלים.
למה? אתם  שואלים?

יש המון סיבות, אבל במקום להתלונן או לראות את הדברים בצורה “שחורה”  נגדיר את הקושי כאתגר. נשמע יותר טוב לא?
המפרסמים, אותם אנשים יצירתיים, משוגעים, אלה  שמצפים מהם לצאת מחוץ לקופסא, השכם וערב, יום יום, מתמודדים עם האתגר הכי גדול שיש: “להביא את השוס”, “להביא את הדבר הויראלי הבא” או פשוט להביא.

עם השנים,העסק והבקשות נהיו מופרכות יותר ויותר,  אך יחד עם זאת קרו גם  דברים מדהימים.
הלקוחות, בעלי העסקים  והמותגים למדו לבקש מספרים, דוחות.
לראשונה עם  כניסתן של  פייסבוק וגוגל, המערכות  התחילו להיות ידידיותיות  יותר ונגישות הרבה יותר.
מי שרוצה יכול לדעת הכל מהכל.

כמות כניסות לאתר, זמן שהייה באתר, המרות כלליות, המרות מותאמות אישית ועוד עשרות פרמטרים מדידתיים.
אז למה עדיין מנהלי הפרסום עובדים בעבודה  המאתגרת ביותר בעולם? תראו לי עוד עבודה שבה כל יום צריכים להפעיל את האונה השמאלית והימנית במח בו זמנית – במקביל וללמוד מערכות  חדשות. בואו לא נשכח אנחנו לא  הופכים להיות צעירים יותר 🙂
הטיקטוק ויתר ההשלכות החדשניות מצריכות למידה וכניסה לראש צעיר. קל? זה לא.
תוסיפו לכך, שאתה יכול למצוא את עצמך : קמפיין בבוקר בבחירות מקומיות ובערב חייב לצאת עם  באנר מטורף למגבונים הלחים החדשים של….
מבינים את  הניגוד?

אז… לא שאני סובל, אוהב את העבודה שלי הכי בעולם.
הלקוחות, האתגרים, המשברים כל אלה הופכים את זה להרבה יותר מעניין.
ומה שהכי מעניין פה זה שאני לא באמת מומחה  למשהו. אני לא יודע למכור טיטולים. לא יודע לשווק מסמרים שוודים. אין לי מושג איך להריץ מישהו לראשות הממשלה.
מה אני כן יודע?

אני יודע לפנות לצורך. אני מומחה בלהבין איזה מסע הלקוח צריך לעבור על מנת להרגיש משהו ולקבל בתמורה את מה שאני מחליט עבורו.. במקרה הזה שירות או מוצר…
אז..רגע לפני שאתם פונים לספק הבא שלכם- בררו טוב טוב האם הוא מומחה  בתחומו או  מומחה באנשים שזה לדעתי… הכי חשוב.
ואם אתם יכולים ללמוד בעצמכם.. מה טוב 🙂

אבי

אהבתם? שתפו