כוחם של סרטוני וידאו

בעלי עסקים רבים מבינים את חשיבותו ואת כוחו של השיווק לקידום העסק שלהם אבל מתקשים לעשות אותו לבדם ולאורך זמן. רבים נקלעים לאותה סיטואציה מורכבת שבה הם משמשים כאנשי השיווק והמכירות של העסק שלהם, כאנשי הכספים, המיתוג, התפעול וכל תפקיד אחר שרק תחשבו עליו. הם בעצם עושים הכל בעסק – והתוצאות לא מפתיעות. העסק פעמים רבות נשאר תקוע במקום, לא מתקדם ולא גדל.

יש הרבה סיבות למה פעילות שכזו אינה מקדמת את העסק, אחת מהן היא הכלל הידוע: כלל 80-20

הידוע גם כחוק הפארטו.

חוק הפארטו אומר לנו ש80% מהתוצאות בעסק, מגיעות מ20% מהפעולות שאותן אנו מבצעים.

ככל שנתמקד יותר ב20% מהפעולות שמביאות 80% מהתוצאות, נוכל לקדם את העסק שלנו בעשרות אחוזים.

הפעולות שנמצאות ב 20 האחוזים הללו מסתכמות בכמה פעולות בודדות ובעצם במשהו אחד ועיקרי:

היכולת של בעל העסק להביא לקוחות חדשים על בסיס קבוע בכל חודש. ברגע שאנחנו כבעלי עסקים נפצח זאת ונייצר מערכת שמזרימה לנו לקוחות קבועים מדיי חודש נוכל להתמקד בפעילות הפרודוקטיבית הזו או לחילופין נחסוך זמן יקר על פעולות שלא מייצרות הכנסות לעסק שלנו.

על מנת לייצר שיטה שכזו ולספק באופן קבוע זרימת לקוחות לעסק –  ישנו כלי אחד מרכזי, נגיש לכל אחד ואחת מאיתנו שיכול לעורר את העסק שלכם בצורה משמעותית שלא דורשת מכם משהו מסובך במיוחד.

הכוונה לסרטוני וידאו בתוצרת אישית!!

מדיי יום אני פוגש בעלי עסקים רבים ושומע מהם עד כמה הם נהנים מבניית העסק שלהם ומנגד עד כמה הם נרתעים מצילום סרטונים ומחשיפה ברשתות. לעיתים נדמה להם כי עסקים רבים נמצאים שם בתחום הסרטונים כשלמעשה המצב הוא בדיוק הפוך. אז כדי להקל עליכם את הכניסה לעולם הסרטונים למי מכם שעוד לא נמצא שם  ריכזתי כמה סוגי תכנים לוידאו שכל אחד חייב להכיר.

 

  1. סרטון אותנטי

בעידן הדיגיטלי קיימות מעט מאוד שכבות שמפרידות בין יצרני התוכן לצרכן עצמו. לכן יצירת סרטונים אותנטיים המציגים אתכם או את העסק שלכם מעניקה ללקוח הפוטנציאלי את האפשרות להכיר אתכם מקרוב, להתחבר אליכם ולייצר מערכת יחסים דיגיטלית שתתבסס על סמך מי שאתם כמי שעומדים מאחוריי העסק וכתוצאה מכך להפוך ללקוח שלכם. העניקו ערך אישי לסרטון האותנטי שאתם מצלמים, זה יכול להיות בצורה של טיפ כלשהו, תובנה חשובה, מקרה מסויים מחיי העסק, חשיפת העובדים וכל תוכן שיעניק לצופה זווית נוספת קרובה יותר ואמיתית יותר. המטרה היא לייצר חיבור ריגשי אלינו – לעסק שלנו. סיפורים אישיים כשמם כן הם – אישיים, ייחודיים ששייכים לכם בלבד וזה בדיוק מה שיוצר את האותנטיות של העסק שלכם אליו הצופים יתחברו.

  1. סרטוני ערך מוסף

סרטוני ערך נועדו להעניק ערך מוסף ללקוח מבלי שיידרש לתת משהו בתמורה. הסרטונים הללו נועדו לחזק את הקשר איתו ובעצם לבסס את מערכת היחסים הזו תוך כדי כך שאנו מחזקים אצלו את המיצוב שלנו כאוטוריטות בתחום, כבעלי ידע וניסיון וכמי שיכולים לסייע לו בצורך שהוא מציף. סרטוני ערך מוסף יכולים להגיע בצורת סרטוני הדרכה מסויימים, וובינר מקצועי, טיפים מקצועיים, ניתוח case study וכד’.

  1. שיתוף אורחים

סרטוני שיתוף אורחים אלו סרטונים שבהם אנחנו מעניקים במה בפלטפורמה הדיגיטלית שלנו למרואיין אורח בתחומים שונים שאינם בהכרח שייכים לתחום העיסוק שלנו. שילוב ראיונות שכאלו משלבים בעצם את שני האלמנטים בסעיפים שלמעלה ומעניקים אותנטיות לעסק וכמובן נותנים ערך מוסף ללקוחות שלנו ולכל אלו שעוקבים אחרינו. זוהי גם שיטה מעולה לחשיפה נוספת לקהלים חדשים אליהם לא נחשפנו עד היום בעזרת שימוש בנכס הדיגיטלי של המרואיין אליו נחשף הקהל שלו שעדיין לא מכיר אותנו.

  1. שידורי לייב

סרטוני לייב הם דרך מעולה לייצר תקשורת נוספת עם הקהל הפוטנציאלי שלנו. זו אפשרות נוספת להעניק הצצה אותנטית לחיים שלנו, לחיי העסק שלנו, לגרום ללקוח להרגיש חלק מהיום יום שלנו ובכך בעצם לאורך זמן לבסס את הקשר איתו ולהדק את הנוכחות שלנו ביום יום שלו. שידורי לייב בעתם משלבים הרבה אלמנטים עליהם דיברנו – הם יוצרים אותנטיות, הם מעניקים ערך ללקוח, הם נחשפים לקהלים חדשים והכי חשוב הם מחברים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לעסק שלכם ולחיים שלכם וגורמים להם לרצות להיות חלק מהעשייה שלכם.

כל מה שאתם צריכים לכל אלו זה מכשיר סלולרי עם מצלמה מעולה, חשיבה ממוקדת מה התוכן שאתם רוצים להעביר וקדימה.. תתחילו לצלם.

בהצלחה.

 

ינון אדלר, מנטור לשיווק ומדיה חברתית

אהבתם? שתפו