בשנה האחרונה אנו שומעים מכל עבר את המילה “לייב” בהקשר כזה או אחר. מהפכת הוידאו והאופן בו אנחנו צורכים את התכנים שלנו מהפייסבוק והאינטרנט בכלל, השתנו מאוד מאז עליית הלייב החוגג בימים אלה שנה שלמה של שידורים חיים. בכל העולם אנשים פרטיים, בעלי עסק יועץ ומנטורים עושים שימוש למטרות העסק שלהם בפלטפורמה המצוינת הזאת.

 

אז מה זה בעצם שידורי הלייב ולמה זה כל כך מצליח?

שידורי הלייב בפייסבוק פתחו למעשה את האופציה לשדר בשידור חי מכל מקום בעולם מה שרק נרצה ולמי שרק נרצה. השוני הגדול ממה שהיה עד כה היא קודם כל איכות השידור אשר עלתה פלאים והפכה את כל אחד מאיתנו בעצם “לשדר קווים לכל דבר”.

מעבר לאיכות השידור והסאונד המצוינים, הפלטפורמה העלתה שלב אחד קדימה את האינטרקציה של המשדר עם קהל הגולשים.  בתחילת כל שידור היא מודיעה ובונה את הקהל הרבלנטי לשידור על פי מידע מוקדם שיש לה ומעניקה למי שמשדר את  היכולת גם להגיב לתגובות שנכתבות וגם לשתף את השידור בדף הפרטי ובקבוצה.

לאחר שהסתיים, השידור נשמר כקובץ וידאו שמור בתוך גלריית הסרטים של הדף הפרטי או העסקי שלנו לנצח. דבר שמאפשר לנו גם לממן את השידור בפרסום ממומן וגם להעניק לגולשים אופציה לחזור אליו במועד מאוחר יותר ולצפות.

למי מתאים לשדר בפייסבוק לייב?

האמת היא שלכולם.  כל מי שרוצה להעביר מסר, ערך שיווקי, ערך שיעניק לגולש מידע רלבנטי. יש לך עסק שעוסק  בתחום הסדנאות? רוצה להעביר הרצאה על המתכון המנצח שלך לעוגת שוקולד? מעוניינת להעביר אימון כושר לכל העולם?

הלייב בדיוק כמו צילומי הסלפי נועדו לשם כך.

מה צופן לנו העתיד?

בעתיד הלא רחוק הווטסאפ יאפשר גם הוא לשדר בלייב מתוך האפליקצייה הפופולארית, רמת השידור ואיכות הסאונד ימשיכו לעלות, תינתן האפשרות לבנות שידור לייב באמצעות פרסום ממומן, להירשם מראש ועוד ועוד חידושים. שווה לעקוב.

אבי

למאמרים נוספים בסנטו בלוג

אהבתם? שתפו