כולנו רוצים לקוחות חדשים, עוקבים הדוקים ואלפי לייקים, שיתופים ותגובות בעמוד הפייסבוק שלנו. אבל המציאות ברוב המקרים לא מזהירה כל כך כפי שחלמנו כשפתחנו את הדף שלנו.

גם הקפדן שבמפרסמי הסטטוסים, לא יצליח לחצות את רף הלייקים הבודדים בעמוד הפייסבוק שלו.

למה זה קורה?

נתחיל מעובדה פשוטה אך כואבת: פייסבוק לא מעוניינת שאחרים יראו מה אתם מפרסמים בדף העסקי שלכם סתם כך.

פרסום בפייסבוק הוא הדרך בה פייסבוק יכולה להישאר פתוחה לכולם בחינם.

אבל מעבר לנתון הזה, ניהול קמפיין ממומן מאפשר לכם, בעלי דפים שמאחוריהם עסקים אמיתיים ופעילים, להפנות את הפוסטים והעדכונים שלכם לקהל מטרה שבאמת יתעניין בהם.

שימוש במודעות פייסבוק הוא כלי חובה עבור מנהלי דפים.

Picture1

במדריך הקצר הבא אכיר לכם את סוג הקמפיינים המרכזיים שיעזור לכם להגיע לקהל מטרה רלוונטי ולשפר את יחסי ההמרה:

קמפיין לייקים

הנפוץ מכל הוא הקמפיין הממומן.

הוא משמש להגדלת מספר האוהדים בדף העסקי. במנהל המודעות תוכלו להגדיר את המיקום הרצוי להופעת המודעות שלכם, גיל הקהל הרצוי, שפות, תחומי עניין והרגלי שימוש במכשירי המדיה

(כמו למשל, רק בעלי סמארטפונים).

לאחר ביצוע ההגדרות הבסיסיות, תתבקשו להגדיר תקציב לקמפיין שלכם ופרק זמן שיפעל בו.

ניתן לבחור תקציב גלובלי לקמפיין שלכם או תקציב יומי.

בשלב האחרון תתבקשו להזין תמונות למודעות שלכם. מומלץ מאוד להיעזר בגרפיקאי עבור השלב הזה, כדי להעביר את המסר שלכם נכון ובמעט מילים.

חשוב לדעת: פייסבוק אינה מאפשרת להציג מודעות שיש בהן מעל 20% טקסט. לכן חשוב לבדוק את התמונות בכלי הרשת ולראות שהן לא חורגות מהמותר.

לאחר סיום טירגוט הקהלים (הבסיסי) והזנת התמונות, נותר רק להוסיף משפט קצר למודעה שלכם, שיופיע כסטטוס מעל לתמונה ולסיים את יצירת הקמפיין.

Picture1

קמפיין קידום פוסטים

פרסמתם תוכן מעניין עם פוטנציאל? מומלץ לקדם תכנים כאלו באמצעות אפשרות קידום פוסטים בודדים בפייסבוק.

קידום התוכן שלכם יאפשר ליותר אנשים שעשויים להתעניין בו להיחשף אליו.

המגמה העולמית הולכת לכיוון קידום תכנים ופחות ל”איסוף” לייקים בעמוד,

שכן באופן הזה הגולש נחשף לתוכן הרלוונטי לו ומזדהה יותר עם העמוד שממנו הוא מגיע.

קידום תכנים מהווה מקפצה לתוכן שלך כדי שיהפוך לוויראלי במהירות ולהציג אותו לאנשים הרלוונטיים בלבד.

תוכלו לקדם פוסט ישירות מתוך הדף העסקי. מתחת לכל פוסט ישנו לחצן ” BOOST POST”, אך הוא מאפשר מיקוד צר יותר מאשר מהיכולת המקבילה במנהל המועדות של פייסבוק, או ב POWER EDITOR.

קמפיין תנועה לאתרים

קמפיין זה נועד להזרים יותר תנועה לאתרים. אתר יכול להיות גם דף נחיתה, ערוץ יוטיוב או כל פלטפורמה שאינה בפייסבוק עצמו.

לאחר קביעת היעד אליו ישלחו הגולשים, תתבקשו לטרגט קהלים באותו אופן שהוצג עבור קמפיין לייקים, אך בהגדרת התקציב חשוב לשים לב כי העלות היא לפי קליק.

תוכלו לבחור כמה שווה לכם לשלם על קליק לאתר או לתת לפייסבוק לנהל את חלוקת התקציב עבורכם. אם אינכם בעלי ניסיון בניהול התקציב עבור קליקים, עדיף לתת לפייסבוק לעשות את העבודה.

חשוב לדעת: קמפיין תנועה לאתרים משפיע באופן נמוך מאוד על תנועה לדף העסקי שלכם.

קמפיין ריטרגטינג

המונח “ריטרגטינג” מיוחס לפעולה בה המפרסם מציג מדעות שוב ושוב לגולש שביקר באתרו.

מגמה זו הפכה לפופולרית לאור זה שהיא מנצלת טוב יותר את התקציב המושקע בפרסום,

לחשיפת הפרסום לקהל שכבר גילה עניין בפלטפורמה המקודמת.

כדי לייצר קמפיין ריטרגטינג נדרשת הבנה בסיסית בניהול אתרים בממשק HTML,

שכן הפעולה הראשונה בתהליך היא הטמעת קוד HTML המופק בפייסבוק בתוך עמודי האתר.

לאחר הטמעת הקוד, אותו תוכלו להפיק מתוך לשונית “קהלים” במנהל המודעות של פייסבוק,

יש לשייך את הקהל שיצרתם לקמפיין.

Picture1