דפים עסקיים או בשמם הנכון- “דפי אוהדים”, הם פלטפורמות המיועדות לעסקים, חברות, ארגונים ודמויות ציבוריות.

בין אם אתם בעלי עסק זעיר או תאגיד ענק, דף אוהדים הוא כלי הכרחי וחשוב ביותר עבור יצירת נוכחות איכותית למותג, לצד פתיחת ערוץ תקשורת ישיר עם לקוחות ומתעניינים.

בפוסטים הקודמים עסקתי בהבדל בין פרופיל אישי לדף עסקי, והדגשתי את החשיבות של עבודה נכונה בפרופיל אישי ובדף עסקי בנפרד. פספסתם? לחצו כאן לקריאה.

אבל רגע לפני שנפתח דף עסקי חדש, חשוב להכין את כל מה שנחוץ מראש.

במידה ואתם מתכננים לפתוח דף עבור עסק מקומי, מקום, חברה או ארגון, חשוב להכין:

כתובת מלאה כולל מיקוד.

מספר טלפון

שורה / שורה וחצי של תיאור על העסק.

בפייסבוק ישנן מספר נקודות לפתיחת דף עסקי. אחת מהן נמצאת בתפריט הצד תחת קטגוריית “דפים”, השנייה נמצאת בתפריט שנפתח מהחץ בשורה הכחולה העליונה והשלישי נמצא ב”עוד”- אותו תמצאו ממש מתחת לפרסומות ולהצעות החברות בתפריט הצד (השמאלי אם אתם משתמשים בפייסבוק בעברית).

ניתן להגיע ישירות לעמוד פתיחת דף גם מהכתובת הבאה: https://www.facebook.com/pages/create

בעמוד הבא יש לבחור את הקטגוריה של הדף שלכם.

Picture1

אם בחרתם בעסק מקומי, תתבקשו למלא את הפרטים: שם (שיהיה גם שם הדף), כתובת (יכולה להיות כתובה גם בעברית), עיר (כתבו אותה באנגלית), מיקוד (חשוב מאוד לדיוק הכתובת) ומספר טלפון שהוא חובה.

לאחר שתמלאו את הפרטים כולם, תוכלו לעבור לשלב הבא. כאן תתבקשו למלא תיאור קצר על העסק שלכם ולהצהיר האם הדף מייצג מקום או ארגון אמיתי והאם זהו הדף הרשמי של אותו מקום או ארגון.

בשלבים הבאים תוכלו להגדיר תמונת פרופיל ולהוסיף את הדף לרשימת המועדפים שלכם, אשר נמצאת בסרגל הצד בציר החדשות לגישה מהירה יותר לדף שלכם.

על שלב “הגדרת קהלים” ניתן לדלג בשלב זה. זהו, יש לכם דף חדש! מזל טוב.

אבל העבודה לא תמה כאן. כעת מתחילות המשימות החשובות באמת:

התחילו בהוספת תמונת נושא לדף שלכם- היא מוסיפה צבע ואופי לדף שלכם וממתגת אותו.

לאחר מכן, חשוב לגשת ללשונית “אודות” ולמלא כמה שיותר פרטים על העסק שלכם.

שימו לב, עבור כל קטגוריית דפים ה”אודות” משתנה בהתאם, לכן עבור “עסק מקומי” לא יהיו אותן קטגוריות כמו ב”דמות ציבורית”.

לאחר שהדף מוכן, חשוב להתחיל להפיץ אותו לכמה שיותר אנשים.
מומלץ לעשות זאת על ידי קמפיין ממומן  אשר יאפשר לכם לגייס לעמוד שלכם קהל מתאים בלבד

ולא חברים ומשפחה, שאינם ברוב המקרים קהל לקוחות פוטנציאלי.

בפוסט הבא נעסוק בעולם בקמפיינים הממומנים בפייסבוק.