בדרך כזו או אחרת, כולנו היום סובלים כבר מ”עיוורון באנרים”, מושג שחדר בשנים האחרונות לתודעה – בינינו… אנחנו כבר כמעט ולא מתייחסים יותר לבאנרים קופצים ולפרסומות פופ אפ באתרי האינטרנט.

אז מה כן יכול לעבוד? ולמה אנחנו כן מתייחסים?
מומחי הרשת בעולם, ובראשם מומחי השיווק הדיגיטלי, הבינו מזמן שתוכן שיווקי השזור בדפי האינטרנט שלנו עובד הרבה יותר טוב (!!) ומביא לתגובה גבוהה יותר בהקלקות.
פייסבוק, התחילה להרוויח סכומי עתק ברגע שפתחה את האופציה ל”פוסט ממומן”. אאוטבריין וטאבולה מציעות לנו תוכן יום יומי המסתמך על הרגלי הקריאה שלנו, וכמובן אתרי האינטרנט ה”רגילים” שמציעים לנו כתבות פרסומיות, זירות תוכן ומתחמים שיווקיים בשטחי הדף שלהם, כל אלה גורמים לנו לרצות לקנות או להגיע למצב של רצון לרכוש ולהיות חלק מלקוחות המוצר.
העתיד בתחום נראה מתוחכם ושיווקי מתמיד, שעתם היפה של המפרסמים הגדולים עוברת אט אט לאינטרנט, ומצד שני בעלי העסקים הקטנים יכולים בתקציב יחסית נמוך לפרסם קהל היעד הממוקד ביותר ולהביא גם אותו למצב של המרה ומכירה.
אילו כלים עומדים לרשות העסקים הקטנים? מסתבר שהמון!

כל זאת ועוד בהמשך.