מי אני?

העסק שלך זה אתה, בעולם שבו הפרסונלזיצייה שולטת, אנשים מתחברים היום יותר מתמיד למגע האנושי, יצר המציצנות חוגג ואיתו הרצון של הלקוחות הקיימים והעתידיים שלך לדעת עליך יותר, על פועלך, על הפעילות החברתית שלך מחוץ לכותלי העסק ומעבר לכך על התהליכים הפנימיים בתוך העסק שלך.

 

WhatsApp Image 2017-04-23 at 15.28.41

האם את/ה מוכן/ה להיחשף בצורה כזאת? האם את/ה מבין/ה במה זה כרוך?

ראשית לא צריך להיבהל! אנו מוצפים במסרים שאת רובם אנחנו נוטים לשכוח. ניתן לשלוט על התוכן, על צורת הפצתו ועל מי שיקבל אותו. במילים אחרות האופציה לצייר עולם מושלם של העסק שלך ושל חייך קלה מתמיד, רק תמיד זכור/י שמבחן האמת היא התוצאה הסופית של השירות שתעניק ושל איכות המוצרים שלך.

WhatsApp Image 2017-04-23 at 15.28.39

מה הבידול שלי?

יש כל כך הרבה מאמני כושר, יועצות שינה, מנטורים ועוד אלפי מקצועות חופשיים, אשר גם להם ניתנה היכולת והאפשרות כיום לשווק בכל אותם ערוצים שאת/ה רוצה.
אין בעיה עם זה ויש משפט שאומר ” שיש פרנסה לכולם” אך יחד עם זאת לעסק שלך חייב להיות בידול. מהו בידול? משהו המייחד אותו, מיקרו סגמנט שמתאים לאוכולסייה מסויימת, או לנישה ספציפית מאוד. זה יכול להיות מאמן כושר המאמן רק נשים דתיות, מטפלת רגשית שמעבירה תהליכים רק לקהילת החירשים בישראל וכדומה.

הבידול הוא זה שיעשה את ההבדל הקטן שיגרום ללקוחות בדף הפייסבוק שלך להשאיר פרטים ולברר מידע נוסף אודותיך.

WhatsApp Image 2017-04-23 at 15.28.41 (1)

האם יש לי מי שיענה לפניות של הלקוחות?

כפי שכולנו יודעים, הלקוח הישראלי לא פשוט. הוא דורש המון, מצפה לשלם מעט ובעיקר חשוב לו לקבל מענה מיידי. טרם פתיחת הדף העסקי, או רגע לפני שאת/ה מחליט/ה להשקיע בפרסום ממומן.

בדוק/י את עצמך ואת הצוות שלך – האם יש מישהו/י ראוי שיודע לענות ללקוחות בפייסבוק? האם רמת העברית שלו מספקת? והכי חשוב האם יש לו זמן ניהולי לענות ללקוחות בצורה מהירה, יעילה, אפקטיבית ומכירתית במידה וצריך.

אם אין לך, פשוט לא להתחיל לפרסם בכסף. הלידים יזרמו, הלקוחות יצפו והמענה לא יהיה ראוי לשירות או למוצר שלך.

WhatsApp Image 2017-04-23 at 15.28.38

מהי הצעת המכר הכי חזקה שלי?

עולם המדיה החברתית חזק מתמיד. המון עסקאות של לקוחות נסגרות בזכות המדיה המטורפת הזאת, אך בוא לא נשכח שמכירות ושיווק היו תמיד או מימי האבן, בה היו משווקים בסחר חליפין.

רגע לפני הפרסום הממומן חשוב/י היטב מהו המוצר המנצח שלך, איזה שירות או מוצר יכולים להיות בקדמת הבמה הכי טובה שיש היום בעולם ומעבר לכך, מהו המוצר או השירות אשר יכולים להוות “פיתוי ממשי” שימשוך גולשים להשאיר פרטים או לקנות.

זו יכולה להיות הצעה לטיפול לייזר ב- 50 ש”ח על איזור אחד, סדנת חשיפה ב- 30 ₪, או כל מוצר אשר יהווה בצורה ברורה פיתיון. המדד להצלחה יגיע לאחר שהלקוח ירכוש את השירות או המוצר ופה נשאלת השאלה – כמה כסף הוא השאיר בעסק.

WhatsApp Image 2017-04-23 at 15.28.40 (1)

האם אני רוצה להתעסק בפייסבוק בעצמי או לשכור חברה?

השיווק בפייסבוק נראה למראית עין קל מאוד ופשוט להפעלה. כתיבת תכנים ונראות של דף עסקי יכולה המון פעמים לתת את התחושה הלא נכונה שכל אחד יכול לעשות את זה.

התשובה היא בפירוש – לא!

על מנת לשווק את העסק שלך בצורה אינטליגנטית, הבנוייה היטב מתוכן מניע לפעולה, המשלב בתוכו גם הצעת מכר, פוסטים של אווירה ופרסום ממומן כל אלה דורשים שעות לא מעטות בשבוע אשר לא תמיד יש לבעל העסק או מי מטעמו את הזמן.

השיקול צריך להיות פשוט: לשכור איש מקצוע בתוך העסק, אשר יעסוק רק במלאכת השיווק הדיגיטלי, או להוציא החוצה את עבודת השיווק לקבלן משנה שיעשה את העבודה בצורה מקצועית, מהימנה ואחראית עבור השירות או העסק שלך.

WhatsApp Image 2017-04-23 at 15.28.42

לסיכום:

הפייסבוק היום הוא הכלי הכי חזק שיש בתחום השיווק הדיגיטלי, עדיין לא נאמרה המילה האחרונה, דבר אשר מחזק את הטענה שלכל בעל עסק חייב להיות גורם ייעודי שידע לכוון אותו לתחזק אתר מכובד ודף עסקי המנוהל בצורה מצוינת לא פחות.

טרם תחילת העבודה או התעסקות בדף הפייסבוק שאלו את עצמכם את השאלות הללו ובעיקר אל תמהרו לשום מקום!

רוצים לקבל טיפים נוספים?

לפגישת ייעוץ ללא עלות מוזמנים ליצור עימי קשר.

אהבתם? שתפו