שבוע טוב חברים יקרים. כמדי שבוע אני שמח להעניק לכם רעיונות חדשים לפוסטים שיוכלו לשמש אתכם בזירות הדיגיטל השונות.

איך מכרתי את הדבר הכי יקר בעולם ונשארתי בחיים

חשבו על הדבר הכי יקר שמכרתם אי פעם בעסק שלכם ושתפו את קהל הגולשים בסיפור ההצלחה של המכירה.

שקפו להם במדויק מה עשיתם ואיך. ומה גרם לאותו מוצר או שירות להימכר בכל כך הרבה כסף.

זכרו: תמיד יש מישהו שיתפוס אתכם כיקרים מאוד, או זולים מאוד.

ופה יש לכם הזדמנות לתת לקבל הגולשים ערך אמיתי, שקיפות ובמה אמיתית להראות להם מי אתם ומה אתם.

שקיפות שקיפות שקיפות

פוסט אותו אני ממליץ לפרסם אחת לכמה חודשים הוא “פוסט שקיפות”.

כתבו פוסט בו אתם מסבירים ולמעשה גם מראים את כמות הכניסות שהיו לכם לאתר ברבעון האחרון, את כמות הנרשמים לכלל הסדנאות שלכם השנה וכדומה.

זה תוכן מעט אגרסיבי, אבל עדיין מעניק לגולש או ללקוח הפוטנציאלי שלכם הזדמנות באמת להבין מה עומד מאחורי התדמית  האינטרנטית שלכם/ העסק שלכם.

דוגמאות:

” ברבעון האחרון קרוב ל9000 גולשים קראו את המאמר שלי. מרגש!”

” 650  איש למדו השנה איך לשווק נכון את העסק שלהם ברשתות החברתיות. איזה סיפוק!”

5 עובדות על העסק שלי

תוכן  נוסף איתו תוכלו לעבוד הוא “עולם העובדות”, אך הפעם (כבר שוחחנו על כך במאמרים קודמים) עם טוויסט מפתיע.

צרו עובדות קומיות, דרמטיות, מרגשות שמספרות את סיפור העסק שלכם מזווית שונה.

דוגמאות:

  1. העסק שלי קיים 8 שנים, שלמעשה זה 986521 כוסות נס קפה עם סוכרזית ששתיתי יום יום.
  2. הדבר הכי טוב בעסק שלי זה שיש לי מיטה מוחבאת במשרד בה אני ישן לפחות פעמיים בשבוע צהריים.

ביקור מחוץ למשרד במקום אשר היווה לכם את ההשראה לפתיחת העסק

צאו מחוץ למשרד שלכם, חשבו על מקום בו העלתם לראשונה את הרעיון לפתוח עסק וספרו בפוסט למה.

זה יכול להיות החלטה שקיבלתם אחרי תלוש השכר האחרון שקיבלתם כשכירים, מכון כושר בו קיבלתם החלטה שאתם הופכים את התחביב שלכם לעסק רציני וכו’..

צרפו לפוסט תמונה מהמקום, או תמונת השראה.

ציטוט נבחר מספר ילדים והשלכה על העסק שלכם:

כידוע, ילדים הם הדבר הכי אמיתי וכן שיש.

סרטי הילדים שכולנו מכירים יצרו עם השנים המון משפטים חכמים מעוררי השראה גם בעולמות המבוגרים.

קחו משפט כזה מהאתר הזה לדוגמא:  https://www.pinterest.com/pin/293296994465112178/visual-search/?cropSource=6&h=318.4&w=544&x=10&y=10

והשתמשו בו על מנת להעביר מסר הקשור לשירות  או העסק שלכם, את מצב הרוח שלכם וכדומה.

אבי.

לפוסטים הקודמים של פרויקט 365 (שגם איתם ניתן לעבוד), כנסו: 

 

אהבתם? שתפו