ענקית המסרים המיידים, המסנג’ר של פייסבוק, בישרה בסוף השבוע על עדכון נוסף בקשר שבין לקוח הקצה לבית העסק.

מסנג’ר, מתנהלת כחברה נפרדת בתוך קבוצת החברות הענקית של פייסבוק ומונה כיום כ1.3 מיליארד משתמשים. (רובם אגב משתמשים בתדירות יומיומית),
השבוע, שחררה מסנג’ר עדכון  בו היא מאפשרת לכל בעל עסק ו/או איש השיווק בארגון להטמיע את הצאט שלה בתוך אתר האינטרנט של בית העסק

אם עד היום, לקוח הקצה, היה נחשף למסר השיווקי ולאחר מכן היה מחפש דרך ליצור קשר עם בית העסק ולפעמים תוך כדי נטישת האתר והסחות דעת רבות, הרי שמעתה – אין צורך והוא יוכל לעשות זאת ע”י שליחת הודעה באפליקציית המסרים, ישירות מהאתר.
למותר לציין, שתהליך זה, מצטרף לתהליך נוסף של “הבוטים” האוטומטיים, תהליך אותו השיקה מסנג’ר בתחילת השנה, אשתקד.

המשמעות עבורנו המשווקים היא, שמעתה לא נצטרך להיות תלויים בתוספים חיצוניים אשר אותם הטמענו עד היום באתרים שלנו, והכי חשוב הלקוח יישאר באתר- מה שיגדיל את הסיכוי לרכישה ואת אחוזי ההמרה

בנוסף הטכונולגיה הקרבה לבוא תדע  לבקש מהלקוח את כרטיס האשראי לשמור אותו במערכת הצאט בוט ולאפשר לנו הלקוחות לבצע קנייה חוזרת מבלי לבקש מאיתנו את הכרטיס בפעם הנוספת.

מבינים עד כמה זה מטורף????

הטמעתי בעצמי את המסנגר השבוע והתוצאות? טוב לזה נצטרך  קצת לחכות…

 

 

רוצים עזרה בהטמעת תוסף המסנגר? יש לכם שאלות נוספות?

מזומנים לפנות,

אבי.

 

מקווה שמאמר זה יסייע לך בשיווק מקצועי יותר. רוצים לדבר איתי? לפגישת ייעוץ ללא עלות כנסו

לפרקים נוספים בבלוג