אינסטגרם החלה את דרכה כאפליקציה לעריכה, פרסום ושיתוף של תמונות, רשת חברתית לצלמים חובבים ומקצועיים. יחד עם זאת, בעקבות הביקוש של האפליקצייה ובעיקר מאז רכישתה של פייסבוק את אינסטגרם, עוברת האפליקצייה שינויים רבים.

בשנת 2013, נכנס לאינסטגרם “אינסטגרם דירקט”- שהיא למעשה תוכנההמאפשרת שליחת הודעות פרטיות למשתמש ספציפי או מספר משתמשים בבת אחת – עד 15 בו זמנית. המערכת אף תמליץ על אנשי קשר שאליהם כדאי לשלוח את התמונה – בהתאם להיסטוריית השימוש שלכם. תוכנה זו מזכירה את “המסנג’ר” של פייסבוק.

ועתה – אינסטגרם, מוציאה עוד שפן מהכובע ומודיעה ע”י מנהלת המוצר שלה, שלמעשה כשם שמסנג’ר היא אפליקצייה נפרדת – שמחייבת התקנה במכשיר כדי להשתמש בפייסבוק, כך יהיה עם “הדירקט” של אינסטגרם.

למעשה, הגולשים שירצו לשוחח בניהם בהודעות פרטיות באינסטגרם יהיו מחויבים בהתקנת האפליקציה (אם כי בהערת סוגריים, אפשר לומר, שהמסרים האישיים באינסטגרם אינם חזקים כמו בפייסבוק ובוואצאפ ואולי זו הסיבה שפייסבוק רוצה להעמיק נקודה זו)

המהלך הושק כעת בצילה, איטליה, פורטוגל, טורקיה אורוגואי ופה אצלנו בישראל.
מהלך ההתקנה יהיה כזה ש האפליקציה למעשה תוסר לאחר שלקוחות האינסטגרם יורידו את האפליקציה ובשלב מאוחר יותר תופרד לחלוטין בעת שיבצעו עדכון גרסה

מבחינת פייסבוק הדבר אדיר וזאת משם שכיום היא מחזיקה בשלוש זירות להעברת מסרים מידיים ושימוש עתידי  בשלושתם בבוטים שנותנים מענה שירותי ומכירתי כאחד.

על אף שכפי שנאמר מעלה, השימוש במסרים האישיים באפליקצייה זו אינם חזקים. אני נוטה להאמין, שגם זירה זאת תהפוך ל”חזקה” בתחומה בדיוק כמו אחיותיה.
לנו המשווקים ובעלי העסקים נשאר רק לחשוב איך אנחנו הופכים גם אותה לזירה יעילה אשר חושפת את השירות והמוצר שלנו  לקהל יעד ספציפי יותר ואיכותי הרבה יותר.

לכניסה אל רשימת ההמתנה של  הקורס לשיווק ופרסום באינסטגרם

לפרטים על הסדנה הקרובה לשיווק ופרסום באינסטגרם כנסו

לפרקים נוספים בבלוג

האפליקצייה החדשה הושקה בצילה, איטליה, פורטוגל, טורקיה אורוגואי ופה אצלנו בישראל.

האפליקציה למעשה תוסר לאחר שלקוחות האינסטגרם יורידו את האפליקציה ובשלב מאוחר יותר תופרד לחלוטין בעת שיבצעו עדכון גרסה.

מבחינת פייסבוק הדבר אדיר וזאת משם שכיום היא מחזיקה בשלוש זירות להעברת מסרים מידיים ושימוש עתידי  בשלושתם בבוטים שנותנים מענה שירותי ומכירתי כאחד.

בגדול אפליקציית דיירקט וזה על פי  מנהלת המוצר של אינסטגרם אמורה להגדיל את האינטראקציה האישית בין הגולשים להעלות את כמות המסרים האישיים הנשלחים אחד לשני באישי ובעולם העסקי.

לדעתי, אין מנוס מכך שגם זירה זאת תהפוך בין לילה למובילה בדיוק כמו אחיותיה ולנו המשווקים ובעלי העסקים נשאר רק לחשוב איך אנחנו הופכים גם אותה לזירה יעילה אשר חושפת את השירות והמוצר שלנו  לקהל יעד ספציפי יותר ואיכותי הרבה יותר.

אהבתם את המאמר? מוזמנים להגיב ולשתף.

לכניסה אל רשימת ההמתנה של  הקורס לשיווק ופרסום באינסטגרם

לפרטים על הסדנה הקרובה לשיווק ופרסום באינסטגרם כנסו

לפרקים נוספים בבלוג