מערכת הפרסום של פייסבוק מעדכנת עצמה מעת לעת, על מנת שלנו, המפרסמים, תהיה סביבת עבודה נוחה יותר וממש בימים אלו ניתן לראות שינויים מהותיים, הן ברמת התצוגה והן ברמת האמצעים הטכניים: מערכת הPower editor ה ומנהל המודעות המסורתי (ה-ads manger) מתאחדים בימים אלה למערכת אחת מהותית אשר איתה אנו המשווקים ומנהלי המדיה החברתית נעבוד.
השדרוג כמקובל בכל טכנולוגיה לצערי, נוצר בפייסבוק אחרי שורה של באגים, תקיעות של קמפיינים, תקציבים שלא מתבזבזים וחמור מכך סגירה פתאומית של חשבונות ללא שום סיבה.

מה שלא משתנה בפייסבוק, אלא רק מחמיר, אלה ההגבלות שאנו המפרסמים מתמודדים איתם ביום-יום מול פייסבוק, מדיניות ברורה וחד ערכית שאמורה להפוך את פייסבוק עד כמה שניתן למקום בטוח יותר וטוב יותר עם תוכן רלבנטי עבור הצרכן הסופי, משתמש הקצה (שהוא בואו לא נשכח – המוצר אותו פייסבוק מוכרים למפרסמים ועליו אגב, המפרסמים מוכנים לשלם והרבה) כל זאת, בשילוב UI/UX ופ’יצרים ויזואלים חדשים ומעניינים

בקיצור, היא מעניקה לכולם את האפשרות לפרסם אצלה אבל תחת התנאים שלה.

במאמר זה אפרוס בפניכם מה מותר ומה אסור לפרסם בפייסבוק

מהם הגדלים הנכונים איתם יש לעבוד בכל  סוג של קמפיין.

אז את מה פייסבוק לא תאשר לנו להעלות?

  • תמונות של לפני ואחרי בתחום הקוסמטיקה ולא רק.
  • תמונות ותוכן העוסקים במזרקים רפואיים ובאופן כלי רפואה אסטית.
  • תמונות ותוכן העוסק בפדופיליה
  • תמונות ותוכן העוסקים בהומופוביה.
  • תמונות ותוכן העוסקים בגזענות.
  • תמונות ותוכן העוסקים בשיווק רשתי.
  • תמונות ותוכן העוסקים במשכורות, שכר
  • תמונות ותוכן המציגים עודף עור / חושפניות ( כדוגמת מכוני יופי)
  • תמונות ובעיקר תוכן אשר מציג בשורת הכותרת משהו ספציפי ומכניס את הגולש לתוכן אחר לחלוטין. [Fake news]
  • תמונות המציגות יותר מ20% טקסט.
  • מוסיקה בקבצי וידאו אשר אינה מוסיקה מקורית ( אלה אם כן יש לכם את אישור אקום( לרוב בעלי העסקים אין)
  • תמונות ותוכן העוסקים בכסף בצורה ישירה ואגרסיבית.

 

אז מה הגדלים הנכונים לגזור ולשמור!

גדלים של קמפיינים בפייסבוק

גדלים של קמפיין וידאו בפייסבוק

גדלים של קמפיינים באינסטגרם

גדלים של קמפיין וידאו באינסטגרם

מקווה שמאמר זה יסייע לך בשיווק מקצועי יותר. רוצים לדבר איתי? לפגישת ייעוץ ללא עלות כנסו

לפרקים נוספים בבלוג