מערכת ההתראות של גוגל-google alerts המדריך המלא.

מערכת ההתראות של גוגל מספקת לנו המון כלים אשר איתם ניתן לעקוב,אחרי

המתרחש ברשת בכל הנוגע למוצר או השירות שלנו.

בסרטון שלפניכם אסביר איך עובדים עם גוגל התראות ומה החשיבות של כלי זה בניהול היום יומי של העסק שלכם.

לצפייה במדריך המלא לגוגל התראות לחצו כאן

 

 

Read More

המדריך המלא למחקר האשטגים באינסטגרם 2020

אז מה זה האשטאג בכלל?

המושג הכל כך מוזר הזה נכנס לחיינו בעקבות מהפכת המדיה החברתית. אנחנו מתנהלים לפיו ומתכנתים

את חשבון האינסטגרם שלנו על פיו. למעשה אותו האשטאג יעיל יקדם אותנו  בקידום האורגני באינסטגרם ויעניק לחשבון שלנו חשיפה מקסימלית.

מעבר לכך, הוא יגרום לתמונות ולסרטונים שלנו להימצא בקלות ברגע שיהיה אליהם ביקוש באינסטגרם.

אז איך עושים את זה?

ומהם השיטות שאיתן אני עובד?

הכנתי לכם סרטון מתוך שידור חי שערכתי השנה, צפו ולמדו 🙂

אבי.

לקבלת המדריך השלם למחקר האשטגים כנסו: 

למאמרים נוספים שלי בעולמות השיווק הדיגיטלי לחצו כאן:

 

 

Read More

איך מייצרים מעורבות גולשים בסטורי של אינסטגרם

הסטורי של אינסטגרם כידוע תופס תאוצה מטורפת בקרב עסקים גדולים וקטנים.

הוא מאפשר לנו לערב את הגולשים בתהליכי עבודה של העסק.

 

 

מעניק לנו את היכולת לתת לכל מי שחפץ הצצה בלעדית למה שקורה בקרביים של הפעילות שלנו

וזאת, על מנת שירגיש חלק מהשירות או המוצר שלנו.

אז איך עושים את זה בסטורי?

ומהם הצעדים הראשונים עליהם חשוב לנו להקפיד?

צפו בסרטון שהקלטתי עבורכם בנושא.

אבי.

לצפייה בסרטון לחצו כאן

לקבלת המאמר המלא לקידום אורגני באינסטגרם ב2020 לחצו כאן

 

Read More

פרסום משרה במערכת הפרסום החדשה של פייסבוק – המדריך המלא

בשנה האחרונה פייסבוק שחררה למנהלי הדפים אופציה נהדרת,המעניקה לנו מנהלי הדפים את היכולת לפרסם כל משרה שנרצה בפייסבוק.

העיקרון המנחה של פרסום המשרה בפייסבוק הוא למעשה חיבור טכני בין חווית הלקוח היום- שכידוע לנו שורצת ונמצאת ברשתות החברתיות. ובין חופש המידע המעניק לנו את האופציה לקבל  פרטים מלאים על  מועמדים פוטנציאלים אשר אישרו לנו ( מעצם היותם לקוחות פייסבוק) לעשות שימוש בפרטים.

אז איך זה עובד מהצד של מגייס המשרה?

  1. יש להקים משרה בצורה מסודרת ( על פי הסרטון שצירפתי לכם)
  2. הטיפ שלי הוא למלא כמה שיותר פרטים על המשרה וממש לנצל את כל הרובריקות שפייסבוק מעניקה לנו.

אז איך עובד מהצג של המועמד הפוטנציאלי?

  1. המועמד הפוטנציאלי נחשף למשרה באופן אורגני או באופן יזום היות וחיפש משרה.
  2. לאחר שהמועמד ממלא את הפרטים שנדרש- הפרטים נשלחים אל מגייס המשרה.

חשוב לזכור:  אנחנו נמצאים בעולם מרובה משימות ועוד יותר מרובה במסרים אותם אנחנו מקבלים יום יום לנייד שלו 24 שעות ביממה.

לקבל היום פרטים בסיסיים של מועמד הרבה יותר קל  מאשר לגרום לו לשלוח קורות חיים.

תתחילו משם:-)

אבי.

המדריך המלא! להקמת משרה בפייסבוק>>>

 

Read More

איך יוצרים מסגרת אומנותית בפייסבוק.

פייסבוק מעניקה לנו בשנים האחרונות אופציה נהדרת,לכל המעוניין לעצב מסגרת אומנותית בה ניתן לעשות שימוש רב

בפעילות גולשים ברשת.

 

נתקלתי באופציה הזאת במחאת האימוץ הגדולה של הקהילה הלהטבית  לפני שנתיים.

יצרתי מסגרת אומנותית שבזמן קצר הגיעה למאות אלפי אנשים אשר החליפו את תמונת הפרופיל שלהם.

אז איך עושים את זה ומהם הצעדים הראשונים?

אבי.

להדרכה מלאה על איך להקים מסגרת אומנותית לחץ/י כאן

 

 

 

Read More

המדריך המלא לעבודה עם הסטורי של האינסטגרם למתחילים.

הסטורי של האינסטוש מכירים?

הווידגט הכה פופלארי היום הפך להיות כלי רציני ביותר לבעלי עסקים, הרוצים לחשוף את העסק שלהם ללקוחות פוטנציאלים.

איך עושים את זה?

מהם הדברים החשובים ביותר אותם צריך לבצע בתחילת העבודה עם הסטורי?

צילמתי לכם סרטון שיעשה לכם סדר בעניינים.

לצפייה בסרטון כנסו ללינק:

https://www.youtube.com/watch?v=Swqz4c5k1eY&t=1s

 

Read More