בעלי עסקים כיום נדרשים להיות לא פחות מאלופים בכל הנוגע לשיווק העסק שלהם.
שיווק העסק מצריך ממך לשווק אותו בצורה נכונה ומובנית באופן אורגני וממומן,
הוא דורש ממך לתעדף נכון משימות ופניות ובעיקר לעבוד בצורה רוחבית עם שלל פלטפורמות
ופרטים האמורים בסופו של דבר להעניק לעסק שלך חשיפה וכמובן פניות של לקוחות המעוניינים בשירות ובמוצר אותו אתה מעניק.
אז איך עושים את זה בעידן הדיגיטלי בו כל לקוח מקבל מאות פניות של תוכן שיווקי מדי יום?

איך בכל זאת ניתן למצוא את הבידול הקטן שיעשה עבורך את השינוי העצום?
במיוחד בשביל זה בניתי את תכנית הליווי מבית אבי סנטו ניו מדיה סקול
מסלול מקצועי המציע ליווי צמוד והדרכה
שבו אני מלמד יחד עם הצוות שלי ב”אחד על אחד”
את כל מה שצריך לדעת על קידום ושיווק העסק שלך מ א’ ועד ת’.

אז מה בעצם תוכנית הליווי מעניקה לך ולעסק שלך?

בתום תכנית הליווי, יהיו לך את הכלים לנהל באופן עצמאי את מערך השיווק הדיגיטלי של העסק שלך ללא צורך ותלות בספקים חיצוניים.
עם סיום התכנית תהיה לך ההבנה המלאה על מה כולם מדברים, מה בעצם מתנהל מאחורי הקמפיינים שלך וכיצד לעבוד נכון.
בסופו של דבר ידע זה כוח ובעזרת הידע והכלים אותם תקבל בתכנית הליווי, תוכל לנהל בעצמך את שיווק העסק שלך ו/או לפקח על מנהל הקמפיינים שלך.

מערך השיעורים בתכנית הליווי
העסק שלך והשיווק הדיגיטלי המתאים לו:
השיווק הדיגיטלי חייב להיות מותאם אישית לעסק שלך. כל עסק חייב לנהל מערך שיווק דיגיטל אך לא כל שיווק דיגיטל מתאים לעסק שלך.
בשיעור זה נאפיין את העסק שלך מ א ‘ – ת’, נבין מה הצרכים והיעדים שלו, הן ברמה התפעולית והן ברמה השיווקית, נבנה יחד את המשפך השיווקי המתאים לעסק שלך, ונקבע תכנית אסטרטגית ויעדים להמשך.
הקמה ותפעול העמוד העסקי, כתיבה שיווקית בשפה הפייסבוקאית והאינסטגרמית:
נלמד איך לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק ופרופיל עסקי באינסטגרם, נערוך סקירה מערכתית מבחינת התכונות וההגדרות בכל זירה דיגיטלית. בנוסף נלמד על ההבדלים בין כתיבת תוכן לכתיבת תוכן שיווקי, כיצד לכתוב נכון את העסק שלך.
מה ההבדלים בין כתיבת “פוסט חשיפה” לעומת “פוסט מכירה”, מבנה התוכן המנצח, אסטרטגיית תוכן ובניית בנק תכנים לעסק שלך. במידה וקיים עמוד עסקי לעסק נערוך בו סקירה מקיפה על הנעשה בו עד היום, נבצע שינויים נדרשים, נתאים לו תכנית אסטרטגית ברמת התוכן והקמפיין ונבנה תכנית פעולה מותאמת להמשך הפעילות ולמקסום החשיפה.
הקמפיין האולטימטיבי לעסק שלך – תכנון ובנייה ראשוניים:
בזירות הדיגיטל השונות קיימים סוגים שונים ומגוונים של קמפיינים. לכל קמפיין המטרה שלו והייחודיות שלו. בשיעור זה נעמוד על ההבדלים בין סוגי הקמפיינים השונים, נתאים את הקמפיין הנכון עבור העסק שלך. נבדיל בין קמפיין חשיפה שאמור להטמיע את המותג שלך ולחשוף אותו לבין קמפיין לידים שיספק לך פניות “חיות” מלקוחות שרוצים לצרוך את השירות או המוצר שלך.
כל מה שצריך לדעת על ניהול קמפיין ותפעולו בפייסבוק באינסטגרם ובסטורי:
בשיעור זה ניכנס לעובי הקורה של הקמפיין עצמו. נלמד כיצד להקים קמפיין, כיצד להגדיר סדרת מודעות נכונה, איך לבחור את סוג המודעה הנכונה לקמפיין שלך, הגדרת קהל היעד, אפשרויות הטרגוט השונות ופרסום מודעת הקמפיין בזירת הפייסבוק, האינסטגרם והסטורי.

תורת הלידים לעסק שלך:
נלמד את תורת הלידים לעסק שלך. נגדיר את קהל היעד הנכון ביותר עבורך, נבנה משפך שיווקי חכם שמגדיר את סוג הלידים שאתה מקבל, נעמוד על התהליך בחויית הלקוח בזמן החשיפה למודעת הקמפיין, נלמד על ביצוע אופטימיזציה לקמפיין, מעקב אחר הדוחות השונים ונעניק לך כלים לביצוע מעקב שוטף אופטימלי ברמה היומית.
פרקטיקה מעשית ובחינת תוצאות מותאמות לעסק שלך:
סיכום של כל מערך הליווי. נבחן באופן מעשי את הקמפיין והתוכן שבנינו במהלך תכנית הליווי, נעמוד על איכות וטיב הלידים שהתקבלו, נבצע שיפורים במידת הצורך לקמפיין העסק שלך ונתרגם באופן פרקטי את החלק התיאורטי עליו עבדנו במהלך תכנית הליווי כך שתוכל להתחיל לשווק את העסק שלך באופן עצמאי.

אהבתם? שתפו